دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا،

طاهری: مخالف جدایی ویسی هستیم/ توجهی به گمانه‌زنی‌ها نداریم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: اگر ویسی اصرار بر این داشته باشد که با ما قطع همکاری کند، احتمال دارد که اتفاق دیگری بیفتد.
کد خبر : 156095

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، عبدالله ویسی در اقدامی عجیب و باورنکردنی استعفا داد. علت این اتفاق به صورت واضح مشخص شده اما او در نامه استعفای خود اعلام کرده توطئه‌گران به خاطر منافع شخصی و عقده کرسی‌نشینی پنهان شده‌اند و سپاهان هنوز زلال نیست.


در همین رابطه محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «من این نامه را خواندم اما علت این استعفا را متوجه نشدم. عبدالله ویسی باید به صورت رسمی نامه استعفای خود را به ما ارائه کند و بعد هم در جلسه‌ای که با او می‌گذاریم به صورت شفاف دلایل اینکه چرا تصمیم به این کار گرفته است را مطرح کند. او نمی‌تواند با جریان‌سازی از طریق رسانه‌ها از جمع ما جدا شود.»


طاهری در واکنش به این مسئله که ویسی پس از بازی با سپاهان اعلام کرد با جباروف مذاکره‌ای نشده و قراردادی نبسته‌ایم و یک ساعت بعد این بازیکن در سپاهان بود، عنوان کرد: «اتفاقا ویسی می‌دانست که ما می‌خواهیم با جباروف مذاکره کنیم ولی او در اصفهان نبود که در زمان نهایی شدن حضور جباروف از ماجرا مطلع شود و برای همین از طریق رسانه‌ها متوجه شد.»


او افزود: «ما بازیکنی را جذب نمی‌کنیم که نتواند به تیم کمک کند و به طور حتم هر بازیکنی به سپاهان بیاید در راستای بالا بردن قدرت تیم است. ما در جلسه با اعضای هیات‌‌مدیره باشگاه به این نتیجه رسیدیم که جباروف می‌تواند قدرت خط میانی تیم را بالا ببرد و برای همین او را آوردیم تا در ادامه فصل بتواند توان فنی تیم را بالا ببرد. ضمن اینکه این حرف‌ها فقط گمانه‌زنی است و ما توجهی به آن نداریم. تا زمانی که خود ویسی با ما صحبت نکند علت نامه استعفای او مشخص نیست.»


مدیرعامل سپاهان درباره اینکه با جدایی عبدالله ویسی موافقت می‌شود یا نه، خاطرنشان کرد: «باید ببینیم که اصرار ویسی تا چه اندازه‌ای است. ما مخالف جدایی‌اش هستیم و دوست داریم این مربی در سمت خود باقی بماند. او تا اینجا با توجه به بضاعت تیم نتایج قابل‌قبولی گرفته ولی اگر اصرار بر این داشته باشد که با ما قطع همکاری کند، احتمال دارد که اتفاق دیگری بیفتد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته