دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جنگ تمام‌عیار پدیده‌ای‌ها در مشهد/ ورود معاون دادستانی به ماجرا

حواشی بیش از اندازه باشگاه پدیده فردا به مرحله پایانی می‌رسد.
کد خبر : 156070

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، پیش از آغاز دیدار استقلال خوزستان و پدیده خراسان اتفاقات عجیبی در مشهد افتاد که همه را متحیر کرده است. روز چهارشنبه خبری در رسانه‌ها آمد مبنی بر اینکه پرویز مظلومی جایگزین محمدرضا مهاجری شده است. اتفاقی ناگهانی که باعث تعجب همگان شد اما به‌نظر می‌رسید نتایج ضعیف مهاجری باعث شد که هادی برگی‌زر رئیس هیات مدیره باشگاه پدیده او را برکنار کند.


در شرایطی که به نظر می‌آمد مظلومی در دیدار با استقلال خوزستان روی نیمکت می‌نشیند، یک ساعت پس از انتخاب مظلومی او عزل شد تا بار دیگر مهاجری سرمربی پدیده باشد. به دنبال این اتفاق عکس مظلومی با شوشتری عضو هیات‌مدیره منتشر شد که او با لباس پدیده هدایت پدیده را پذیرفته است اما مهاجری سرمربی باقی ماند چرا که او با تیم به خوزستان رفته بود و اتفاقا در دیدار دیروز هم که آبی‌های خوزستان با گل دقیقه 92 محمد طیبی برنده شدند، مهاجری سرمربی تیم بود. او در کنفرانس خبری بعد از بازی به شدت علیه برگی‌زر و مظلومی صحبت کرد و آنها را عامل این باخت دانست.


از آنجایی که هنوز در رسانه‌ها عنوان می‌شود که مظلومی از فردا هدایت پدیده‌ای‌ها را برعهده خواهد داشت و در طرف مقابل هم به ابقاء مهاجری اشاره می‌شود،‌ این مسئله را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا ببینیم چه اتفاقاتی در هیات‌مدیره باشگاه پدیده مشهد رخ داده و ریشه این همه اختلاف چیست؟ از همه مهم‌تر اینکه فردا در تمرینات تیم پدیده چه کسی سرمربی است؟


برگی‌زر مدیرعامل پدیده شد


چندین ماه پیش در شرایطی که جواد وطن‌خواه مدیرعامل باشگاه پدیده بود، در اتفاقی غیرمنتظره جای خود را به هادی برگی‌زر داد، بازیکن سابق ابومسلم که در چند تیم از جمله اتکا گلستان، ابومسلم، پیام و شهرداری یاسوج، سرمربی بود. باور این موضوع برای مشهدی‌ها سخت بود اما او مدیرعامل شده بود و از محمدرضا مهاجری سرمربی تیم هم حمایت رسمی خود را اعلام کرد. اینکه برگی‌زر با کدام تخصص جای وطن‌خواه را گرفته بود برای همه جای سوال داشت ولی به‌هرتقدیر او سعی کرد تا نقشه‌هایش را در باشگاه اجرایی کند.


برگی‌‌زر خیلی زود شوشتری را به اعضای هیات‌مدیره اضافه کرد و از آن طرف جعفرزاده را هم رئیس هیات مدیره کرد. در ادامه مهاجری که به این نتیجه رسیده بود که حمایت‌های لازم از او نمی‌شود و برگی‌زر علاقه‌ای به همکاری با وی ندارد، سعی کرد تا با یک پیروزی و در شرایط مناسب استعفا بدهد. مهاجری به این نتیجه رسیده بود که همکاری لازم با وی نمی‌شود و برای همین هم در پایان هفته یازدهم و پس از پیروزی برابر ماشین‌سازی سرمربی پدیده استعفا داد اما مدیرعاملی که با مظلومی قرارداد بست، آن روزها در پاسخ به استعفای مهاجری گفته‌ بود: «بدون تو ممکن نیست و از وقتی شنیده‌ام تصمیم به رفتن گرفته‌ای آرامش ندارم و می‌خواهم همراه تیمت بمانی.»


دست برگی‌زر رو شد


پدیده در چهار بازی پایانی نیم‌فصل اول فقط دو مساوی گرفت و دلیلش هم رویارویی با تیم های خوبی مثل پرسپولیس بود. مهاجری که می‌دانست مشکل تیمش گلزنی است قصد داشت عبدالکریم اسلامی که از صبای‌قم جدا شده بود را جذب کند اما برگی زر تلاشی برای جذب این مهاجم نکرد تا او به بادران لیگ یکی برود و سعی کرد مهرداد بایرامی را بگیرد. مهاجری هم که این مهاجم را موافق با تاکتیک تیمش نمی‌دانست او را نخواست. در این میان مهاجری ضرر کرد چرا که تیمش مهاجم خوبی در نیم‌فصل نگرفت و نهایتا پدیده در بازی‌های بعدی نتیجه نگرفت تا اینکه برگی‌زر پس از تساوی پدیده و نفت در هفته هجدهم به رختکن تیمش رفته و با انتقاد از عملکرد مهاجمان این تیم گفته: «ما گفتیم تیم مهاجم نیاز دارد اما هافبک خریدید.»


ورود معاون دادستانی مشهد به ماجرا


پس از آنکه سال گذشته باشگاه پدیده پلمپ شد و مشکلات مالی زیادی برای این باشگاه به‌وجود آمد، قاضی حیدری معاون دادستانی مشهد به طور کامل پرونده پدیده را تحت‌نظر گرفت و پس از رفع پلمپ هم کلیه پول‌های پرداختی و اتفاقات دیگر زیرنظر او انجام می‌شد. قاضی حیدری پس از آنکه متوجه شد برگی‌زر، پرویز مظلومی را شبانه به مشهد آورده بود و به همراه شوشتری و جعفرزاده با او توافق کرده است، بلافاصله او را عزل کرد و جواد حسن‌زاده را به سمت قبلی برگرداند.


قاضی حیدری، حامد واعظ‌زاده و دکتر تدین را هم وارد هیات مدیره باشگاه پدیده کرد و کمک کرد تا مهاجری باقی بماند.


همه این اتفاقات دست به دست هم داده تا این روزها مشهد شلوغ باشد و خبرهای داغی از تیم پدیده به گوش برسد. همه این مسائل فردا به تکلیف نهایی می‌رسد، جایی که دو جناح رو در روی هم قرار می‌گیرند. در یک جناح برگی‌زر، جعفرزاده و شوشتری قرار دارند و در سمت دیگر قاضی حیدری، جواد حسن‌زاده، حمید واعظ زاده و دکتر تدین.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته