دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برپایی نمایشگاه نقاشی به سبک اینکاستیک

نمایشگاه نقاشی سید حسن فاطمی نیا با تکنیک اینکاستیک برپا می‌شود.
کد خبر : 156060

به گزارش گروه فرهنگی آنا، تعدادی از آثار نقاشی سید حسن نیا فاطمی نیا در گالری برسام به نمایش در می‌آید. فاطمی نیا دانش آموخته دانشگاهOCAD درشهر تورنتو کانادا در ‌رشته هنرهای زیبا ودر شاخه طراحی، نقاشی است.


خود او در توضیحی درباره سبک کارهایش می‌گوید: حدود 12سال پیش در دانشکاهOCAD درشهر تورنتو کانادا در ‌رشته هنرهای زیبا و در شاخه طراحی،نقاشی مشغول به تحصیل شدم .پس ازیک سال و تجربه های مختلف درطراحی، نقاشی، مجسمه سازی، چاپ دستی، و ویدیو آرت، برای سال دوم گرایش طراحی و نقاشی در زمینه‌ هنرهای انتزاعی و دو رشته فرعی مجسمه سازی وچاپ دستی را انتخاب کرده و درهمان زمان در ضمن پژوهش در مورد مواد و برای رسیدن به سبک شخصی با اینکاستیک آشنا شدم. ضمن انجام چند نوع تکنیک‌های معمول آن اعم از نوع رنگ گذاری، لایه برداری وکولاژ، به شیوه‌های مختلف دیگری نیز دست یافتم و گاه از آن درآثارMIXED MEDIA بهره بردم.


علاوه بر آن برای تنوع بخشیدن در ارایه اثرهایم به بومسازی و استفاده از مواد مصرفی خود ساخته و نیز بکارگیری قلم مس و قلم نقره روی آوردم.


تدریس در مدرسه اسلامی لندن اونتا ریو برای دانش آموزان مسلمان ایرانی و‌ غیر‌ایرانی کانادا و آموزشگاه های هنری مختلف در ایران و همچنین برگزاری نمایشگاه انفرادی نقاشی در فرهنگسرای ملل از دیگر فعالیت‌های فاطمی نیاست.


این نمایشگاه از روز جمعه 15 بهمن ماه تا بیستم بهمن ماه در گالری برسام واقع در خیابان ولیعصر، پایین تر از فاطمی، خیابان پرستو پلاک 22 برپاست.


انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه نقاشی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته