دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1395 - 12:45

همایش مشترک قلب، غدد و اعصاب آغاز شد

ششمین همایش قلب و فناوری‌های نوین و همایش مشترک قلب، غدد و اعصاب، از صبح امروز (پنج شنبه) در محل پژوهشگاه نیرو در تهران آغاز شد.
کد خبر : 155926

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی انجمن آرترواسلکروز ایران، مژده مزیدی، دبیر اجرایی همایش گفت: مرکز تحقیقات آندواسکولار اینترونشن با همکاری انجمن آتروسکلروز ایران، ششمین همایش قلب و فناوری‌های نوین و همایش مشترک قلب و غدد، قلب و اعصاب، با حضور پزشکان برجسته عرصه قلب و عروق و متخصصان مغز و اعصاب، متخصصان غدد درون ریز برگزار می‌شود.


وی افزود: پزشکان در این همایش دو روزه از ۱۲ امتیاز بازآموزی وزارت بهداشت برخوردار خواهند بود.


مزیدی گفت: محوریت این همایش بر تازه‌های داروهای ضد انعقاد و تکنولوژی جدید دارویی قلب، اعصاب و غدد در دنیا است که حضور شرکت‌های بزرگ دارویی در بخش نمایشگاهی فرصتی را برای آشنایی پزشکان فراهم می‌آورد تا با آخرین دستاوردهای دارویی کشور بیشتر آشنا شوند.


وی افزود: در جهت حمایت از پزشکان فلوشیپ و رزیدنت‌ها، مسئولان برگزاری ششمین همایش قلب و فناوری‌های نوین بر آن شدند از فلوشیپ‌ها و رزیدنت‌های رتبه برتر به صورت رایگان در این همایش ثبت نام کنند.


بر اساس این گزارش، ششمین همایش قلب و فناوری‌های نوین و همایش مشترک قلب، غدد و اعصاب در روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته