دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1395 - 17:28
رئیس واحد جویبار:

رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران رهبری قاطع، همبستگی ملی و ایدئولوژی قوی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار اظهار کرد:« 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد و رمز ماندگاری آن رهبری قاطع، همبستگی ملی و ایدئولوژی قوی است. هر انقلابی این سه ویژگی مهم را نداشته باشد قطعاً به نیمه نخواهد رسید.»
کد خبر : 155800

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر داریوش حمیدی در نشست فرهنگی که به مناسبت ایام الله دهه فجر با موضوع انقلاب اسلامی، استکبارستیزی، اقتدار ملی و تجلیل از دانشجویان آتش نشان فداکار واحد جویبار حاضر در حادثه پلاسکو با حضور جمعی از دانشجویان، اساتید و کارکنان در مسجد صاحب الزمان (عج) واحد جویبار برگزار شد، بیان کرد: «میان ما دانشجویان آتش‌نشان فداکاری هستند که در حادثه ساختمان پلاسکو به همراه دیگر همکاران خود جانفشانی کردند.»


وی ادامه داد: «سنت الهی همه افراد را در معرض امتحان قرار می‌دهد و افراد در حوادث مختلف عکس‌العمل‌های متفاوتی نشان می‌دهد اما دسته‌ای از مردم با گذشت و ایثار و فداکاری از جان خود مایه می‌گذارند و انسان‌های دیگر را نجات می‌دهند که نزد خداوند ارج و قرب ویژه‌ای دارند. اینها همنشین با حضرت امام حسین(ع) هستند.»


حمیدی، شهادت آتش نشان فداکار را خدمت خانواده آن عزیزان و همکاران آنها به ویژه دانشجویان آتش نشان واحد جویبار حاضر در حادثه پلاسکو تسلیت گفت.


دانشجوی آتش‌نشان واحد جویبار حاضر در حادثه پلاسکو نیز از فداکارهای و ایثارگری‌های همکاران شهید خود در این حادثه سخن گفت و اظهار کرد: «این حادثه هر روز جلوی چشم من تداعی می‌شود عزیزانی را از دست دادیم که دست کمی از شهدای دفاع مقدس که برای حفظ جان و مال و امنیت مردم جنگیدند نداشتند. دوست و همکار عزیز بنده شهید بهنام میرزاخانی از پرسنل خوب، متدین همیشه در همه حوادث اولین نفر بود که حضور می‌یافت سعادت شهادت نصیب وی شد.»


مسلم ایرانشاهی ادامه داد: «این حادثه نشان داد که مردمی فوق العاده احساسی و عزیزی داریم که ما را همراهی می‌کنند و قوت قلبی برای آتش نشانان هستند که بقیه راه را با انرژی ویژه ادامه دهند.»


وی از مسئولان واحد جویبار برای برگزاری مراسم تجلیل سپاسگزاری کرد.


مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی واحد جویبار نیز عرض تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد:«امام راحل (ره) تأکید داشت که مردم‌سالاری و دموکراسی و جمهوری در کنار اسلام باشد تا حکومت اسلامی نمود پیدا کند. شعار استقلال نقطه عطف پیروزی اسلام است و از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران که امام راحل(ره) آن را به منصه ظهور رساند.


حجت‌الاسلام ابوالحسن قلی‌پور خدامحوری، اطمینان و آرامش و فراست و تیزهوشی را از ویژگی‌های بارز بنیانگذاری انقلاب اسلامی ایران دانست.


مسلم ایرانشاهی، وحید مقدسی، امیر فولادی کاخکی، محسن حیدرزاده، حسن فرخی افشار، محمد علی فیاضی، علیرضا هنگامی و امید مولایی دانشجویان آتش‌نشان واحد جویبار که در حادثه ساختمان پلاسکو حضور داشتند و از سوی رئیس دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه مورد تجلیل قرار گرفتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته