دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1395 - 15:10

برگزاری همایش روز جهانی تالاب با حضور سفرای 5 کشور در خوزستان

همایش روز جهانی تالاب‌ها فردا (14 بهمن ماه) با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، نماینده مقیم سازمان ملل در ایران و سفرای کشورهای استرالیا، آلمان، نروژ، عراق و افغانستان در استان خوزستان برگزار می‌شود.
کد خبر : 155724

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان حفاظت محیط زیست، در این همایش معاون محیط زیست دریایی و معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسولان استانی حضور خواهند داشت.


همچنین در این روز طبق روال هر سال قهرمانان تالاب که در سه سطح اجرایی، پژوهشی و مشارکت عمومی انتخاب شده‌اند، در مراسم روز جهانی تالاب‌ها تقدیر خواهند شد.


علاوه بر این، مسابقه عکاسی جهانی نیز طبق روال هر ساله برگزار می‌شود که جوانان 18 تا 25 ساله می‌توانند از تاریخ 14 بهمن‌ماه تا 12 اسفندماه 95 با ارسال آثار خود به سایت کنوانسیون رامسر در این مسابقه جهانی شرکت کنند. برندگان این مسابقه بلیت پرواز رایگان برای بازدید از یکی از تالاب‌های بین‌المللی را دریافت می‌کنند.


تقدیر از محیط بان تالاب و برگزاری کارگروه استانی بررسی راهکارهای مقابله با پدیده گرد و غبار از دیگر برنامه‌های این همایش و سفر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به استان خوزستان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته