پاسخگویی به 27 هزار شکایت در دفتر بازرسی تامین اجتماعی/ تقدیر دولت از تامین اجتماعی
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تامین اجتماعی، پاسخگویی به این شکایات با هدف ارتقای سطح رضایتمندی مخاطبان بوده به همین منظور این دفتر در زمره پنج دستگاه برتر در حوزه رسیدگی به گزارشها و شکایات از سوی نهاد ریاست جمهوری قرار گرفته است.
براساس اعلام این سازمان، همچنین دفتر بازرسی سازمان تامین اجتماعی در سه سال گذشته، به بیش از یک هزار و 200 گزارش و شکوائیه ارسالی از سوی سازمان بازرسی کل کشور و دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری رسیدگی کرد.
تقدیر دولت از دفتر بازرسی تامین اجتماعی
براساس این گزارش، دفتر بازرسی ویژه نهاد ریاست جمهوری با ارسال نامهای، از دفتر بازرسی سازمان تامین اجتماعی به علت مشارکت در برگزاری اولین نشست تخصصی جامعه نظارت و بازرسی دولت تقدیر کرد.
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد، در نامه سید محسن صادقی، معاون امور سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و دبیر نشست خطاب به مسعود یوسفی مشاور مدیرعامل و مدیر کل دفتر بازرسی سازمان تامین اجتماعی آمده است: نظر به برگزاری موفق اولین نشست تخصصی «جامعه نظارت و بازرسی دولت» که بیشک سرآغاز دورهای جدید در رویکرد تعاملی اعضای جامعه نظارت و بازرسی قوه مجریه است، به این وسیله از مشارکت جنابعالی در برگزاری با شکوه نشست یادشده تقدیر به عمل میآید.
انتهای پیام/