دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1395 - 10:24
رئیس پلیس مبارزه خبر داد:

"کژدم‌های اتوبان" به دام پلیس افتادند/ کشف 36 کیلو شیشه و 100 لیتر محلول شیشه

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی از انهدام باند ساخت مواد روانگردان معروف به باند "کژدم‌های اتوبان" در عملیات پلیس در منطقه خاور شهر تهران خبرداد و گفت: در این عملیات، 36 کیلو شیشه و 100 لیتر محلول شیشه کشف شد.
کد خبر : 155587

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار مسعود زاهدیان در تشریح این خبر، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند ساخت و تولید مواد روانگردان "شیشه"در اطراف شهر تهران، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند آغاز کردند.


وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند اعضای این باند به نام "کژدم های اتوبان " را شناسایی کنند، افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد، سرکرده این باند تحت پوشش مشاغلی نظیر "نمایشگاه خودرو و فروشگاه مواد پروتئینی"، مواد روانگردان را توزیع می‌کنند.


رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا ادامه داد: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه، سرکرده این باند را به همراه دو نفر دیگر از همدستانش در منطقه "خاور شهر" تهران دستگیر کردند.


این مقام انتظامی ادامه داد: در این عملیات، 36 کیلوگرم شیشه، 100 لیتر محلول و مقادیر قابل توجهی مواد اولیه و پیش ساز شیشه کشف و چهار دستگاه خودرو توقیف شد.


رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در خاتمه از دستگاه قضائی رسیدگی سریع به این پرونده را خواستار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته