دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1395 - 09:27

طرح ملی «سیمای زندگی دانشجویان» در دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار می‌شود

طرح ملی «سیمای زندگی دانشجویان» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می‌شود. نشست توجیهی و آموزشی این طرح روز گذشته با حضور معاونان و مدیران دانشجویی واحدهای دانشگاهی استان‌های گیلان و مازندران به میزبانی این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 155475

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، دکتر تیمور آمار معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در این جلسه با تبریک ایام الله دهه فجر، در باره لزوم برگزاری این نشست‌ها و الزامات پرداخت علمی به موضوع آسیب‌های اجتماعی در جمعیت دانشجویی گفت: باید بتوانیم در دانشگاه‌ها با توجه به اهمیت برخورد علمی با چالش‌ها و معضلات اجتماعی و نحوه تدوین اولویت‌ها و راهکارهای مداخله و مدیریت بر این آسیب‌ها اقدام کنیم.



وی ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگ ساز باید بتوانند نیروهای توانمندی تربیت کنند؛ در راستای تقویت این دستگاه‌ها باید تلاش کرد.


دکتر کامران گنجی رئیس اداره مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مدرس این دوره اظهار کرد: امروزه دانشجویان و دانشگاهیان یکی از گروه‌های مهم و مرجع هر جامعه و کشوری را تشکیل می دهند و نقش آنان در آینده و سرنوشت کشور بی بدیل است از این رو توجه به بهداشت روانی – اجتماعی دانشجویان ، در آینده آنان و سرانجام آینده کشور تأثیرات بسیار مهمی دارد.


وی افزود: از این رو به منظور بررسی سبک زندگی دانشجویان پژوهشی با عنوان «سیمای زندگی دانشجویان» بر روی یک هزار نفر از دانشجویان سراسر کشور اجرا می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته