دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1395 - 16:27

برگزاری مسابقات ورزش همگانی به مناسبت دهه مبارک فجر در واحد سمنان/ طنین زنگ انقلاب در سما

ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با برگزاری مسابقات ورزش همگانی آغاز شد.
کد خبر : 155445

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقات ورزش‌های همگانی در بخش آقایان در دو رشته پرتاب دارت و طناب‌کشی با حضور کارکنان و اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی برگزار شد.


در مسابقه پرتاب دارت که با حضور 40 ورزشکار برگزار شد، حسن رستم‌زاده از حوزه روابط عمومی، مهدی یدالهی از حوزه اداری و حسین یزدان‌پور از حوزه اداری به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.


در مسابقه طناب‌کشی نیز که در قالب 4 تیم 7 نفره از حوزه‌های پژوهش و فناوری، انتظامات، اداری و عمران برگزار شد تیم انتظامات توانست مقام نخست را از آن خود کند. تیم پژوهش و فناوری و اداری هم به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.


علی دوستی مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان هدف از برگزاری مسابقات را افزایش شور و نشاط در میان کارکنان دانست و گفت: «توجه به ورزش همگانی موجب افزایش سلامت جسمی و روحی کارکنان است.»


نفرات برگزیده این مسابقات به‌عنوان نمایندگان واحد سمنان در مسابقات استانی شرکت می‌کنند.


طنین زنگ انقلاب در سما سمنان



به گزارش خبرنگار آنا، معاون دانشجویی و فرهنگی واحد سمنان با حضور در جمع دانش‌آموزان مدرسه سما گفت: «انقلاب اسلامی، پیروزی خود را مدیون حضور جوانان و نوجوانانی است که از بذل جان و ایثار خون خود هیچ واهمه‌ای به خود راه نداده و تحت رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب در برابر رژیم ستم‌شاهی ایستادند و با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند.»


دکتر مهدی سلطانی‌فر گفت: «نگهداری دستاوردهای انقلاب اسلامی کاری بس دشوارتر و سخت‌تر است که از نسل انقلاب بر دوش نسل آینده‌ساز کشور که شما عزیزان هستید، گذاشته‌ شده است.»


وی افزود: «باید تلاش کنیم تا در عرصه‌های مختلف دانش و تحصیل با رسیدن به قله‌ای موفقیت به توسعه و آبادانی خود کمک کنیم.»


در این مراسم و پیش از سخنان کوتاه معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه زنگ انقلاب نواخته شد و دانش‌آموزان یک‌صدا سرود جمهوری اسلامی را جمع‌خوانی کردند.


در این مراسم همچنین از ترابی‌فر معلم پایه پنجم مدرسه دخترانه ابتدایی سمای سمنان که کلاس وی در آزمون پیشرفت تحصیلی شهرستان سال جاری رتبه برتر را کسب کرده قدردانی شد.


برگزاری نمایشگاه عکس، کرسی آزاداندیشی، بازگویی خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و مسابقات ورزشی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های دانشگاه در ایام گرامی داشت دهه مبارک فجر در واحد سمنان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته