دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1395 - 16:07
در جلسه شورای عالی هلال احمر عنوان شد؛

روزهای پر عملیات هلال احمری‌ها/ تقدیر مجلس از امدادگران

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: بسیاری از نمایندگان مجلس از حضور به موقع و اقدامات موثر نیروهای هلال احمر در امدادرسانی به متاثران از گرد و غبار، سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک، تقدیر کردند.
کد خبر : 155426

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از جمعیت هلال احمر، سید امیر محسن ضیائی در جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر افزود: در زمانی که لازم است جمعیت هلال احمر فعالیت‌های اجرایی خود را بیشتر از همیشه و با قوت و کیفیت قابل قبول از گسترش دهد، تصمیم بر آن شد تا مصطفی محمدیون به عنوان دبیرکل این جمعیت انتخاب و مشغول فعالیت شد.


روزهای پر عملیات هلال احمری‌ها


وی گفت: حادثه پلاسکو، سیل و آبگرفتگی در سیستان و بلوچستان، گرد و غبار در مناطق جنوب غربی کشور و برف و کولاک در استان‌های مختلف کشور، موجب نمایش عملیات‌های متعدد و موفق امدادی از سوی جمعیت هلال احمر در روزهای اخیر شد و نظیر این تعدد خدمت رسانی را در هیچ دستگاهی مثال زدنی نیست.


ضیائی تاکید کرد: بسیاری از نمایندگان مجلس از حضور به موقع و سرعت عمل امدادگران و نجاتگران هلال احمر در امدادرسانی به متاثران از گرد و غبار، سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک اخیر تقدیر و تشکر کردند.


تغییرات مدیریتی در مجامع و امور استان‌‌ها


ضیائی با اشاره به تغییرات مدیریتی در مجامع و امور استان‌های جمعیت هلال احمر افزود: دهقان، مدیرکل مجامع و امور استان‌های جمعیت هلال احمر به عنوان مشاور دبیرکل جمعیت هلال احمر مشغول به کار خواهند شد و حمید ره انجام به عنوان مدیرکل مجامع و امور استان‌ها فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.


رئیس جمعیت هلال احمر درباره تغییر مدیران عامل استان‌های زنجان و لرستان اظهار کرد: مدیران عامل استان‌های زنجان و لرستان نیز تغییر کردند که برای مدیران عامل جدید آرزوی موفقیت می‌کنیم.


ضیائی با اشاره به اینکه به منظور تهیه پیش نویس برنامه پنجم توسعه در جمعیت هلال احمر برگزاری جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر با تاخیر مواجه شد برنامه پنجم توسعه جمعیت را چراغ راه همیشه روشن هلال احمر برشمرد که مبتنی بر واقع نمایی و بر اساس اصول و اهداف عالیه این نهاد مردمی است.


در این جلسه برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر پس از بحث و بررسی و ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات اعضای شورای عالی، به تصویب اعضا رسید. همچنین با توجه به ویژگی های خاص استان قم و عدم وجود شعب شهرستانی، با تأسیس پایگاههای درون شهری جمعیت هلال احمر استان قم در چهار شهر سلفچگان، جعفریه، کهک و دستجرد موافقت شد.


در این جلسه برخی از املاک جمعیت هلال احمر در استان های البرز، کرمان و کردستان نیز تعیین تکلیف شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته