دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همزمان با آغاز دهه مبارک فجر صورت گرفت:

افتتاح پروژه خط تولید الیاف شیشه در شهرک صنعتی اشتهارد

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران  هم زمان با آغاز دهه مبارک فجر در مراسم افتتاح پروژه خط تولید الیاف شیشه شرکت راستین زرین باهر در شهرک صنعتی اشتهارد که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری این واحد در کمتر از 8 ماه انجام شده  و این واحد طی این مدت کوتاه به بهره برداری رسیده است.
کد خبر : 155392

به گزارش گروه اقتصادی آنا، معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت، سرمایه‌گذاری این مجموعه را 10 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: برای نصب وتجهیز این مجموعه به ماشین آلات صنعتی حدود 2 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه پرسنل این مجموعه بیش از 40 نفر است، بیان کرد: در 10 ماهه سال جاری بیش از 2 هزار و 483 قرارداد جدید برای سرمایه گذاری بسته شده است.
مهندس یزدانی با بیان اینکه یک هزار و 986 بنگاه در 10 ماهه سال جاری به بهره‌برداری رسید است، افزود: تا پایان دهه فجر و در اسفند ماه بیش از 258 طرح وپروژه صنعتی به بهره‌ برداری می‌رسد.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ادامه داد: از این تعداد 194 پروژه زیر بنایی با اعتبار 1600 میلیارد تومان در شهرکها ونواحی صنعتی به بهره برداری می‌رسد.


افتتاح واحد تولیدی صابون سازی با حضور مهندس علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و سالروز بازگشت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) ، واحد تولیدی صابون سازی با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران افتتاح شد.
مهندس علی یزدانی معاون وزیر در مراسم افتتاح واحد تولیدی صابون سازی پدیده شیمی قرن زیر مجموعه گروه صنعتی گلرنگ واقع در شهرک صنعتی اشتهارد که صبح سه شنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، حضور پیدا کرد.
بر اساس گزارش های اعلامی این واحد تولیدی با صرف اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان زمینه اشتغال ۲۰ نفر را فراهم کرده است.
همچنین شایان ذکر است سالانه ۲ هزار و ۴۰۰ تن صابون در این واحد تولید می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: سرمایه گذاری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته