دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1395 - 15:29

در مخفی کاخ سفید + تصویر

انتشار چند تصویر از دیدار اخیر میان رئیس‌جمهوری آمریکا و نخست‌وزیر بریتانیا ابهاماتی را در زمینه وجود یک در مخفی در کاخ سفید به وجود آورده است.
کد خبر : 155381

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از پایگاه خبری العربی الجدید، در میان تصاویر منتشره از دیدار میان دونالد ترامپ و ترزا می، چند تصویر وجود دارد که آن‌ها را در یکی از زوایای کاخ سفید و مقابل دری پنهانی نشان می‌دهد.
انتشار این تصاویر بسیار بازتاب داشته است تا حدی که به جای اینکه نوع پوشش ترامپ و ترزا می یا نوع روابطشان در نخستین دیدار پس از ورود ترامپ به کاخ سفید سوژه باشد، یک در مخفی تبدیل به سوژه کاربران و رسانه‌ها شد.


در یکی از تصاویر منتشره یک در با دسته طلایی در طرف راست ترامپ مشخص است که فرضیه وجود در مخفی در کاخ سفید را قوت می‌بخشد.


روزنامه دا چن چاپ بریتانیا نوشت:‌ «این در وجود دارد و برای ساکنان کاخ سفید و بازدیدکنندگان از دفتر ریاست‌جمهوری شناخته شده است. از این در برای انتقال سریع به بخش‌های دیگر کاخ سفید استفاده می‌شود.»


دیوید جی جیل، از مهندسان معماری گفت: «دفتر بیضی شکل کاخ سفید از دو در اصلی و سه پنجره ساخته شده است و کاخ سفید تنها یک در مخفی ندارد و ممکن است دو در مخفی داشته باشد.»






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته