دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فیلم‌های حاضر در سی‌وپنجمین جشنواره فجر/9

مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی و سیما تیرانداز در «ماجان» + تصاویر

«ماجان» ساخته یک کارگردان فیلم‌اولی و در بخش چشم‌انداز جشنواره سی و پنجم امروز در برج میلاد به نمایش درمی‌آید.  
کد خبر : 155338

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا فیلم سینمایی «ماجان» به کارگردانی رحمان سیفی آزاد، اولین فیلمی است که در روز سوم جشواره فیلم فجر در برج میلاد به نمایش درمی‌آید. «ماجان» با بازی مهتاب کرامتی و فرهاد اصلانی در بخش چشم‌انداز حضور دارد و خارج از مسابقه است و با توجه به تجربه اول کارگردان نمی‌توان پیش‌بینی در این مورد داشت و باید به تماشای فیلم نشست.


البته رحمان سیفی‌آزاد پیش از این، فیلمنامه «قصه پریا»، «من مادر هستم» و «خواب زده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی را نوشته بود که فیلم‌های کاملا متفاوتی شدند. طوری که «من مادر هستم» به یکی از فیلم‌های خوب جیرانی بدل شد و از «خواب‌زده‌ها» همچنان به عنوان یکی از بدترین تجربه‌های کارنامه سینمایی‌‌‌اش یاد می‌شود.


«ماجان» روایتگر قصه زندگی زوجی است که با چالش بزرگ کردن فرزندان خود روبرو هستند و با مشکل مواجه شده‌اند...


مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی و سیما تیرانداز بازیگران فیلم هستند و دیگر عوامل هم به این شرح هستند: نویسنده: لیلا لاریجانی، کارگردان: رحمان سیفی آزاد، مدیر فیلمبرداری:محمد آلادپوش، مدیر صدابرداری:سعید بجنوردی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس:جهانگیرمیرزاجانی، مدیر تولید:مجید کریمی، دستیار یک و برنامه ریز:سعید نقدزاده، عکاس: مهدی دلخواسته، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی و تهیه کننده:محمد مهدی عسگرپور. «ماجان» محصول موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته