دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1395 - 12:08
طی برگزاری سمینار یک‌روزه؛

جایگاه هیستروسکوپی در درمان ناباروری بررسی می‌شود

مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، سمینار یک روزه بررسی جایگاه هیستروسکوپی در درمان ناباروری را روز پنج‌شنبه (14 بهمن) ماه در سالن اجتماعات مرکز برگزار خواهد کرد.
کد خبر : 155312

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی- ابن سینا، گروه هدف این برنامه متخصصان زنان و زایمان، بیهوشی، پزشکان عمومی، جراحان عمومی و ماماها هستند که شرکت در این سمینار دارای پنج امتیاز بازآموزی برای آنها است.


دکتر افسانه محمدزاده، دبیر علمی این برنامه، با اشاره به اهمیت و اهداف آن گفت: این سمینار با هدف آشنایی متخصصان زنان با اصول هیستروسکوپی و جایگاه آن در درمان اختلالات منجر به ناباروری نظیر چسبندگی‌های رحم - فیبروم زیر مخاطی، اختلالات ساختمانی رحم و همچنین با توجه به اهمیت و عوارض ناشی از خود هیستروسکوپی و یا بیهوشی، به جنبه‌های مختلف کنترل این عوارض پرداخته می­‌شود.


علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 23519 داخلی 607 تماس حاصل کرده و یا روز برگزاری به صورت حضوری به خیابان شریعتی، نبش خیابان یخچال، مرکز درمان ناباروری ابن سینا، سالن کنفرانس مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته