دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1394 - 12:16

نوشاد عالمیان: حریف تمرینی‌ خارجی‌ می‌خواهم

نوشاد عالمیان بعد از حذف مسابقات‌ جهانی چین گفت: با سبک بازی مالونگ آشنایی نداشتم به همین دلیل نتوانستم مقابل این حریف نتیجه خوبی بگیرم.
کد خبر : 15512

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نوشاد عالمیان بعد از شکست مقابل مرد شماره یک تنیس روی میز جهان در گفت و گو با سایت فدراسیون تنیس روی میز گفت: در ابتدای مسابقه با سبک بازی مالونگ آشنا نبودم و هرچه از زمان مسابقه گذشت با سبک بازی این بازیکن بیشتر آشنا شدم، اگر قبلا با این بازیکن بازی کرده بودم قطعا نتیجه بهتری می گرفتم.


مرد شماره یک تنیس روی میز ایران در ادامه افزود: نیاز به حریفان تمرینی خارجی در سطح بالا و حضور در کمپ‌های تمرینی خارج از کشور دارم. باید با شرکت در مسابقات بین المللی و تورهای جهانی بصورت مستمر جایگاه خود در رنکینگ فدراسیون جهانی ارتقا دهم.


وی در ادامه گفت: چنانچه همانند مسابقات قهرمانی جهان در پاریس از رنکینگ بهتری برخوردار بودم قطعا در جدول مسابقات جهانی چین با قرعه مناسب تری روبرو می‌شدم اگر چه در این سطح از مسابقات همه بازیکنان جدول اصلی در سطح بالایی قرار دارند و با آمادگی کامل در مسابقات شرکت می کنند.


گفتنی است نوشاد عالمیان که به خاطر قرار گرفتن در سید 70 مسابقات از حضور در رقابت های گروهی معاف بود در نخستین بازی جدول اصلی مقابل مالونگ نفر اول رنکینگ جهانی به میدان رفت، نوشاد عالمیان هر چند در این بازی نتیجه را 4 بر صفر واگذار کرد اما در طول مسابقه هرچه از زمان بازی می گذشت بازی بهتری را از خود به نمایش می گذاشت به نحوی که در گیم پایانی برای لحظاتی از حریف پیش بود و با نتیجه 12 بر 10 بازی را واگذار کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته