دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1395 - 16:34
رئیس سازمان نظام پرستاری:

پرستار دوشادوش پزشک حرکت می‌کند

رئیس سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه پرستار دوشادوش پزشک حرکت می‌کند، ادامه داد: جامعه پرستاری نقشی را که عهده‌دار است، به خوبی می‌داند و می‌شناسد.
کد خبر : 155093

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی نظام پرستاری،علی محمد آدابی در همایش روز پرستار که در سالن همایش‌های رازی برگزار شد، با عنوان این مطلب که پرستاری حضور بارز خودش را اثبات کرده است، افزود: پرستار سیاسی نیست ولی در صحنه‌های سیاسی کشور حضور فعال دارد.


وی با بیان اینکه پرستار دوشادوش پزشک حرکت می‌کند، ادامه داد: جامعه پرستاری نقشی را که عهده‌دار است، به خوبی می‌داند و می‌شناسد.


آدابی با انتقاد از رفتار معدود پزشکانی که به روپوش سفید این حرفه مقدس توهین می‌کنند، گفت: این قبیل از پزشکان، نباید انتظار حرمت از سوی جامعه را داشته باشند.


رئیس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به حادثه اخیر حمله یک پزشک به پرستار باردار در یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران، گفت: امیدواریم سازمان نظام پرشکی، موضوع را بررسی و اعلام نتیجه کند.


آدابی از حرفه پرستاری به عنوان پرتهدیدترین شغل نام برد و افزود: متاسفانه پرستاران به دلیل شیفت‌های طولانی مدت و اضافه کاری‌های اجباری، در معرض مرگ‌های ناگهانی قرار دارند بر همین اساس به مسئولان مربوطه هشدار می‌دهم که اجازه ندهند پرستاران بیش از حد مجاز، کار کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته