دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1395 - 16:16

وزیر کشور: کرمان استانی ویژه و فوق‌العاده است

وزیر کشور در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی با سفر به استان کرمان و شهرستان بم، گفت: کرمان، استان ویژه و فوق العاه است و تاکنون چهار مرتبه به این استان سفر کرده ام.
کد خبر : 155088

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در ابتدای ورود به شهرستان بم گفت: شروع سفر به استان کرمان از بم خواهد بود و در این شهرستان جلساتی در زمینه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خواهیم داشت و از نظرات مسئولان و فعالان اقتصادی مطلع خواهیم شد.


وزیر کشور ادامه داد: بازدیدها و افتتاح چندین طرح را در شهرستان بم خواهم داشت و فردا نیز در ستاد اقتصاد مقاومتی کرمان حضور خواهم یافت. وی گفت: به مناسبت دهه فجر توفیق دارم که دیداری با مردم کرمان خواهم داشت. رحمانی فضلی در ادامه با حضور در گلزار شهدای بم، به مقام والای این شهدا ادای احترام کرد.


وزیر کشور با اشاره به اینکه بازدیدها از روند اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی به صورت مستمر برگزار می شود، گفت: کرمان، استان ویژه و فوق العاه است و تاکنون چهار مرتبه به این استان سفر کرده ام.


وزیر کشور در سفر به شهرستان بم پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان، از ارگ بم به عنوان هفتمین اثر ثبت جهانی کشور بازدید کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته