دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فیلم‌های حاضر در سی‌وپنجمین جشنواره فجر/6

«شماره 17 سهیلا»؛ روایت‌گر بحران‌های زنانه + تصاویر

«شماره 17 سهیلا» یکی از دیگر فیلم‌های اولی است که در جشنواره فجر حضور دارد و امروز در برج میلاد بروی پرده می‌رود.
کد خبر : 155016

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، محمود غفاری کارگردان «شماره 17 سهیلا» در مورد فیلم می‌گوید: «این فیلم ادامه دغدغه شخصی من درباره موضوع‌های اجتماعی و به خصوص زنان جامعه‌ام ساخته شده است. زنانی که در بحران میان‌سالی و خطرهای ناشی از ازدواج کردن قرار دارد.» کارگردان فیلم با صحبت‌هایش نشان می‌دهد که بیننده با فیلمی زنانه طرف است و قرار است بحران‌های زنی میان‌سال را ببیند که مجبور است قبل از تغییرات هورمونی و فیزیکی، ازدواج کند.


نقش اصلی فیلم را زهرا داوودنژاد، دختر علیرضا داوودنژاد و بازیگر گزیده‌کار و توانمند سینمای بر عهده دارد و بابک حمیدیان و مهرداد صدیقیان هم او را در «شماره 17 سهیلا» همراهی می‌کنند.


غفاری یکی از دیگر فیلمسازهای جوان حاضر در جشنواره است که پیش از این فیلم‌های کوتاه داستانی و مستند را کارگردانی کرده و در جشنواره‌های مختلفی هم حضور موفقی داشته است.


از عوامل فیلم می‌توان به نویسنده و کارگردان: محمود غفاری، تهیه کننده: سید امیر سیدزاده، سرمایه گذاران: سید محمد سیدزاده و محمود غفاری، مدیرتولید: محمد سیدزاده، مجری طرح: مهدی پور موسی، صدابرداران: مهدی ابراهیم زاده و حمید محمودی، عکاس: رویا حسینی، مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی، گروه فیلم‌برداری: مجتبی شادرو، حمید فصاحتی، محمود خراسانی، مدیر صحنه: مهدی سلیمی، دستیار کارگردان: مهناز جارچی، تدارکات: حامد آزادی و رحیم خاراجی، ترابری: عبدالله صدیق، عباس حسن زاده و محمد بداقی اشاره کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته