دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

دادگان: هیچ‌کس نمی‌تواند منکر عملکرد کی‌روش شود/ به کفاشیان گفتم کارلوس را نگه دارد

رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره ارزیابی خود از عملکرد سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند منکر عملکرد کی‌روش شود.
کد خبر : 1550

محمد دادگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌‌های آسیا و ارزیابی خود از حضور کارلوس کی‌روش بر روی نیمکت تیم ملی ایران، اظهار کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند منکر این قضیه شود که کی‌روش عملکرد خوبی داشته است. اما چقدر خوب می‌شد اگر همه امور در چارچوب خود انجام می‌شد.


وی ادامه داد: زمانی که چند سال قبل تیم ملی ایران با حضور کی‌روش به قطر باخت و همه خواستار رفتن کی‌روش از ایران شدند، من با کفاشیان صحبت کردم و از کی‌روش حمایت کردم. به اعتقاد من اگر کی‌روش در چارچوب وظایف خود عمل کند مربی موفقی خواهد بود، اما اگر مانند الان از چارچوب خود فراتر برود نمی‌تواند موفق شود.


رئیس سابق فدراسیون فوتبال اضافه کرد: وظایف مربی تمامی اتفاقاتی را که در زمین رخ می‌دهد را در برمی‌گیرد و مسئولیت هر آن‌چه در خارج از زمین اتفاق می‌افتد با فدراسیون است. اگر این دو موضوع از هم تفکیک شود قطعا کی‌روش در کارش موفق‌تر خواهد بود.


قدمی نو در ورزش دانشگاه آزاد برداشته‌ایم


معاون تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی که در حاشیه مراسم تقدیر از مدال‌آوران دانشجوی دانشگاه آزاد با خبرنگار ورزشی آنا گفت‌وگو می‌کرد، درباره این مراسم نیز گفت: در این مراسم میزبان دانشجویان بودیم. خوشحالم که توانستیم ورزشکاران را دور هم جمع کرده و از آنها تقدیر کنیم. برگزاری این مراسم وظیفه ما بود.


دادگان ضمن تشکر از تلاش‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: خوشبختانه دکتر میرزاده خود ورزشکار است و شرایط ورزشکاران را به خوبی درک می‌کند. وی همواره از ورزش در این مجموعه حمایت کرده و سبب شده است که پتانسیل خوبی در بخش ورزش دانشگاه آزاد ایجاد شود.


وی با اشاره به حضور 20 تیم از این مجموعه در لیگ‌های کشور، گفت: 13 تیم از بین این 20 تیم در لیگ خود صدرنشین هستند و باقی 7 تیم هم یا دوم هستند یا در جایگاه سوم قرار دارند. این موضوع نشان می‌دهد که اوضاع ورزش دانشگاه آزاد خوب است.


معاون تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ما قصد داشتیم قدمی نو در ورزش دانشگاه آزاد برداریم که خوشبختانه این موضوع عملی شد و توانستیم با حمایت‌های مسئولان دانشگاه گام‌هایی موثر در ورزش کشور برداریم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته