دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مدیرعامل باشگاه سایپا: هیچ خصومتی با مشهدی‌ها نداریم/ داوران به ضرر ما هم سوت زدند

رضا درویش گفت: ما هم می‌گوییم داور نباید اشتباه کند ولی وقتی او هم در بازی دچار اشتباه شود کاری از دست کسی برنمی‌آید.
کد خبر : 154960

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سایپا با خریدهای خوبی که در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ داشت موفق شد در نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب کند و با دو بردی که در دو هفته متوالی مقابل تیم‌های مشهدی به دست آورد توانست جایگاهش را در جدول لیگ سروسامان ببخشد.


رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد نتایج خوب سایپا در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: «ما خریدهای خوبی در نقل و انتقالات نیم فصل داشتیم و امید زیادی داشتیم که بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب کنیم. امیدواریم به مرور زمان تیم جایگاه واقعی‌اش را در جدول پیدا کند.»


وی در رابطه با مشکلات داوری در مسابقات لیگ و بهره بردن سایپا در دو هفته اخیر از اشتباهات داوران بیان کرد: «متاسفانه در دو هفته اخیر نگاه بدی نسبت به باشگاه سایپا بوجود آمد. ما هم در نیم فصل اول از داوری‌ها متضرر شدیم و هیچ وقت این حرف‌ها را مطرح نکردیم. تیم‌ها هر وقت داوری سوتی علیه آنها می‌زند بیانیه می‌دهند، در حالی که این بیانیه‌ها اصلا مفهومی ندارد و جو مسابقات لیگ را متشنج می‌کند.»


درویش افزود: «ما دو هفته پشت سر هم با تیم‌های مشهدی بازی کردیم و هر دو بازی را با برد پشت سر گذاشتیم. هیچ خصومتی با مشهدی‌ها نداریم و در نیم فصل اول هم موفق شدیم از 6 امتیاز ممکن در مقابل تیم‌های مشهدی 4 امتیاز کسب کنیم. این نشان می‌دهد که سایپا در مقابل تیم‌های مشهدی نتایج خوبی کسب می‌کند و ربطی به اشتباهات داوری ندارد.»


مدیرعامل سایپا در خصوص صحبت‌های سرمربی پدیده مشهد که گفته بود داور حق اشتباه کردن را ندارد بیان کرد: «ما هم می گوییم داور نباید اشتباه کند ولی وقتی او هم در بازی دچار اشتباه شود کاری از دست کسی برنمی‌آید. البته نظر دیگران هم مهم است و ما نظر خودمان را اعلام کردیم.»


وی در مورد تعهدات باشگاه سایپا در قبال مطالبات مالی بازیکنان این تیم گفت: «ما همه تعهدات خودمان را انجام ندادیم و خوشبختانه بازیکنان سایپا همه تابع تصمیمات باشگاه هستند. ما هیچ چیز را از بازیکنان پنهان نمی‌کنیم و همه از اوضاع مالی باشگاه اطلاع دارند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته