دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1394 - 12:39

ساخت بیمارستانی بزرگتر از بیمارستان میلاد توسط پیمانکار کره‌ای در تهران

شهردار منطقه ۱۸ در مراسم اختتامیه فعالیت دهکده سلامت در بوستان قائم، از احداث بیمارستانی بزر‌گتر از بیمارستان میلاد تهران در این بخش از پایتخت خبر داد.
کد خبر : 15496

به گزارش گروه اجتماعی آنا، وحید نوروزی در این مراسم که با حضور لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و جمع بیشماری از شهروندان منطقه 18 برگزار شده بود، با بیان این خبر و با تشکر ویژه از زحمات شهردار تهران در پیشرفت جنوب غربی‌ترین منطقه پایتخت گفت: طی مذاکرات شهردار تهران با وزارت بهداشت، در زمینی به مساحت بالغ بر ۱۹۰ هزار مترمربع و در کنار ورزشگاه امام رضا (ع)، این بیمارستان مجهز ساخته خواهد شد.


وی با اعلام اینکه سازندگان این پروژه، پیمانکاران کره‌ای هستند، یادآور شد: طبق برنامه‌ریز‌ی‌های صورت گرفته در بازه زمانی ۵ ساله، این بیمارستان ۱۹ هکتاری به بهره‌برداری می‌رسد.


شهردار منطقه ۱۸ در ادامه توضیحات خود افزود: درسال جاری قطعا کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ویژه کارکنان شهرداری و البته سایر مردم در منطقه ۱۸ نیز راه‌اندازی می‌شود که ارائه بهترین خدمات پزشکی با کمترین هزینه ویژگی مهم این کلینیک است.


نوروزی از پیشرفت ۳۰ درصدی بیمارستان ۲۵۸‌ تختخوابی محله خلیج فارس نیز خبر داد و گفت: بیمارستانی که ساخت آن را خیران مؤسسه مولی‌المتقین برعهده گرفته‌اند، تا سه سال آینده آماده می‌شود، همچنین ساختمان جدید مجهزی در کنار بیمارستان شهید فیاض بخش احداث می‌شود که یک طبقه اورژانس خواهد داشت.


به گفته نوروزی، با تکمیل این پروژه‌های درمانی، منطقه ۱۸ تا چند سال آینده از سایر مراکز درمانی تهران مستقل می‌شود.


شهردار منطقه 18 بالا بردن کیفیت زندگی مردم را مهم‌ترین هدف شهرداری اعلام کرد و افزود: هیچ کس حق ندارد به صرف جنوب شهر بودن منطقه 18، مانع پیشرفت آن شود. اینجا از بهترین منطقه‌های پایتخت است که بنده افتخار خدمت‌رسانی به ساکنان آن را دارم.


گفتنی است سخنرانی لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در باب اهمیت سلامت، تقدیر از برگزارکنندگان بر‌تر هفته سلامت و بازدید از غرفه‌های مختلف دهکده سلامت در بوستان قائم از دیگر بخش‌های این مراسم بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته