دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1394 - 11:37
در گفت و گو با آنا

محسن شادی: تصمیم داشتم در اوج خداحافظی کنم / پشیمان نیستم

محسن شادی گفت:بعد از قهرمانی اینچئون تصمیم گرفتنم از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم و امروز از اینکه این کار را انجام داده‌ام احساس پشیمانی نمی‌کنم.
کد خبر : 15488

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،همه منتظر بودند با پایان مرخصی‌اش به جمع پارو زنان تیم ملی ملحق شود اما محسن شادی ،دارنده مدال طلای قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان و بازی‌های آسیایی نه تنها این کار را نکرد بلکه خداحافظی‌اش از دنیای قهرمانی را اعلام کرد . این پارو زن پرافتخار ایران در گفت و گو با آنا گفت که به چه دلیل تصمیم گرفت دیگر به عنوان پارو زن تیم ملی در مسابقات پارو نزند.


خداحافظی از دنیای قهرمانی تصمیم کوچکی نبود که گرفتی؟


حدو شش ماه بود که به خداحفظی‌ام از دنیای قهرمانی فکر می کردم . وقتی با خودم دو دو تا کرد به این نتیجه رسیدم که هر آمدنی یک رفتنی هم دارد.


اما چرا حالا که در اوج قرار داری تصمیم به کناره‌گیری گرفتی؟


بعد ازمدال طلای مسابقات آسیایی اینچئون این فکر به ذهنم خطور کرد. با خودم گفتن حالا که در اوج هستم باید کنار بکشم.








اگرقرار است قایقرانی از ایران فقط در مسابقات المپیک شرکت کند باید شرایط را برای حضور قایقرانان جوان مهیا کرد تا با کسب تجربه در بازی های آسیایی که شانس ایران برای کسب مدال بیشتر به این مهم برسند

ولی می توانستی بعد از مسابقات المپیک ریو این کار را انجام دهی؟


باید با خودمان رو راست باشیم . قایقرانی ایران در المپیک نمی تواند کار خاصی انجام دهد به همین دلیل گفتم حالا وقت مناسبی برای خداحافظی با دنیای قهرمانی است.


حضور در المپیک افتخار کوچکی نیست.


من هم منکر بزرگی این رویداد نیستم. اما اگرقرار است قایقرانی از ایران فقط در مسابقات المپیک شرکت کند باید شرایط را برای حضور قایقران جوان مهیا کرد تا با کسب تجربه در بازی های آسیایی که شانس ایران برای کسب مدال بیشتر به این مهم برسند.


بارفتنت قایقرانی ایران را با یک چالش بزرگ رو به رو کردی . شاید این خداحافظی در نهایت منجر به کم شدن سهمیه المپیک قایقرانی ایران در المپیک شود.


اگر خوب کار کنیم و پارو زنان خوب آماده‌شوند این اتفاق نمی‌افتد.معتقدم در بحث سهمیه مشکل خاصی نداریم و می‌توانیم حداکثر سهمیه ممکن را بگیریم.


حتی در سنگین وزن؟


بله.من در کل مشکل خاصی نمی بینم. قایقرانی ایران به فرد متکی نیست. پارو زنان خوبی داریم که به راحتی می توانند جای خالی ما را پر کنند.


مثلا؟


عاقل حبیبیان بعد از من بهترین است.


اما او در سیک وزن پارو می زند؟


می دانم اما می تواند در سنگین وزن سهمیه المپیک بگیرد.


گویا قرار است از این به بعد به عنوان مربی در کنار تیم باشی ؟


بله. در این خصوص با فدراسیون صحبت کردم و به توافق هم رسیدیم.


حالا با توجه به این توافق از چه زمانی قرار است کارت را شروع کنی؟


از اردوی ارومیه به تیم ملحق می‌شوم .


حوزه اختیارات مشخص شده‌؟


قرار است روی تیم المپیک کار کنم . کسب سهمیه برای ما در اولویت قرار دارد.با «لیو »سرمربی تیم ملی هم که مربی اختصاصی من هم بوده هماهنگ شده و در کل در این خصوص مشکلی وجود ندارد.






انتهای پیام/

برچسب ها: شادی قایقرانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته