دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1394 - 13:26

معلم ملایری که با دست و پای شکسته در کلاس حاضر می‌شود: فقط نگران بچه‌ها بودم

عفت شاملو از معلمان پایه ششم مقطع ابتدایی دبستان سما واحد ملایر است که در ماه‌های اخیر از ناحیه دست و پا آسیب دیده، ولی با این وجود در کلاس درس حضور می‌یابد و پیوند خود را با دانش آموزان حفظ کرده است.
کد خبر : 15486

او در سال آخر تدریس است و شهریور امسال بازنشسته می شود. شاملو مامور به خدمت در سما واحد ملایر است. از حضور در کلاس درس ناراحت نیست. دست و پای چپش بر اثر تصادف شکسته و دو بار عمل جراحی انجام داده است. در حرف هایش از مسئولان آموزش و پرورش گلایه دارد که حتی احوال او را نپرسیدند؛ از مسئولان دانشگاه آزاد و سما اما بسیار تشکر و قدردانی می کند.


شاملو در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری آنا درباره چگونگی آسیب دیدگی، کسالت و حضور خود در کلاس درس اظهار کرد: اسفند سال گذشته در سانحه تصادف بسیار سخت مصدوم شدم چنان که زانوی پای چپم به طور کامل از بین رفته بود و به دو عمل در ساق دست و پا نیاز داشتم در حالی که دست چپم نیز آسیب دیده و به عمل نیاز داشت.


وی ادامه داد: با دو عملی که در بیمارستان روی من انجام شد در ساق پا و دستم پلاتین گذاشتند و عمل زانو که به کلی از بین رفته و بشدت آسیب دیده بود، انجام دادم. با توجه به تعطیلات فروردین سال جدید در تاریخ 13 فرودین طبق تشخیص پزشک معالج مجدد به عمل جراحی نیازمند شدم و 14 فرودین با توجه به بازگشایی مدارس از بیمارستان ترخیص شدم.


این معلم پایه ششم ابتدایی با بیان اینکه در سال سی ام خدمت هستم و شهریور امسال بازنشست می شوم درباره دلایل حضور خود در مدرسه با وجود آسیب‌دیدگی شدید اظهار کرد: با توجه به نیاز مدیران و مدرسه سما و اینکه فقط نگران بچه ها بودم تا از درسشان جا نمانند با کمک عالی مسئولان دانشگاه آزاد ملایر و سما و ارائه امکانات لازم نظیر ویلچر در مدرسه حضور یافتم، چون پایان سال نزدیک است و بچه ها لطمه می خوردند و این مشکل با عوض شدن معلم در پایان سال بیشتر می شد.


شاملو با گلایه از مسئولان آموزش و پرورش که تاکنون هیچ احوالپرسی از وی نکرده اند، از توجه زیاد و بیش از حد مسئولان دانشگاه آزاد بخصوص دکتر جاوید رئیس واحد ملایر، دکتر افشار معاون اداری مالی واحد و معاون سما واحد ملایر قدردانی کرد و گفت: با وجودی که به سختی حرکت می کنم با امکاناتی که دانشگاه مهیا کرد در مدرسه حضور یافتم. تاکنون در طول سی سال خدمت در هر شرایطی در کلاس حاضر شده ام چرا که احساس مسئولیت می کنم و احترام زیادی برای خانواده دانش آموزان و والدین بچه ها و وقت گذاری آنان قائل هستم.








شاملو با گلایه از مسئولان آموزش و پرورش که تاکنون هیچ احوالپرسی از وی نکرده اند از توجه زیاد و بیش از حد مسئولان دانشگاه آزاد بخصوص دکتر جاوید رئیس واحد ملایر، دکتر افشار معاون اداری مالی واحد و معاون سما واحد ملایر و دیگر مسئولان دانشگاه و سما قدردانی کرد

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی ملایر نیز در مراسمی به مناسبت هفته معلم و بزرگداشت مقام معلم و استاد از معلم پایه ششم مقطع ابتدایی دبستان سما که در چند ماه اخیر از ناحیه دست و پا آسیب دیده ولی با این وجود در کلاس درس حضور یافته و تدریس می‌کند، تجلیل کرد.


در بخشی از لوح اهدایی به این معلم آمده است: آنچه از بن جان می‌آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه و کوشش خالصانهٔ شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر و تجلیل نماییم و صمیمانه‌ترین سپاس‌های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفا‌تر با عصارهٔ جان آبیاری می‌نمایید، نثارتان کنیم.


آرزومندیم، ذات اقدس احدیت شما خوبان را که در مسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام، از جان مایه می‌گذارید در کنف الطاف خاصهٔ خویش قرار دهد. عشق ورزیدن به خلق زیبا‌ترین ترنم گفتگو با خالق است، خصوصا اگر توفیق خدمت به عزیزانی نصیبت کرده که تمام دنیایشان را می‌توان در پر رنگین پروانه‌ای خلاصه کرد.


با گرامیداشت روز معلم به این وسیله از زحمات جنابعالی در پیشبرد اهداف و پیگیری امور آموزشی و پرورشی دبستان سما تقدیر و تشکر می‌کنیم و امید آن داریم که در سایهٔ الطاف الهی همواره در سنگر خدمت به نوگلان این مرز و بوم و آینده سازان میهن عزیزمان استوار و سرافراز کنید.



دکتر حامد فتحعلیانی معاون آموزشی واحد ملایر در مراسم گرامیداشت روز معلم که با حضور جمع کثیری از اعضای هیئت علمی و استادان حق التدریس در سالن اجتماعات شهید حاج حسن تاجوک واحد دانشگاهی ملایر برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت امام محمد تقی (ع) و تشکر از پیشکسوتان دانشگاه آزاد اسلامی ملایر به ارائه گزارشی از عملکرد و روند مطلوب حوزه آموزش از جمله برنامه‌های آموزشی، امتحانات، سنجش و نظارت و برنامه ریزی و کارگزینی هیئت علمی پرداخت.


سپس دکتر داریوش جاوید رئیس واحد ملایر مطالبی را درباره حوزه‌های آموزش، اداری و مالی، فرهنگی، دانشجویی، پژوهش و عمرانی برای آگاهی حاضران بیان کرد.


در جریان برگزاری این مراسم با پخش کلیپ، از استادان بازنشسته، دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر و شاملو با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب