دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پی تصمیم نژادپرستانه دونالد ترامپ؛

واکنش رئیس هیات موسس و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به اقدام خصمانه دولت آمریکا: با آغوش باز پذیرای استادان و دانشجویان ایرانی هستیم

با تصمیم رئیس هیات موسس و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این دانشگاه آمادگی خود را برای پذیرش استادان و دانشجویان ایرانی مقیم آمریکا اعلام کرد.
کد خبر : 154843

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در نشست امروز دکتر علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، به اتفاق تصمیم گرفته شده است که رسما به دانشجویان و استادان ایرانی مقیم آمریکا که مایل به بازگشت به کشور باشند اعلام شود که دانشگاه آزاد اسلامی با آغوش باز از همکاری استادان برای تدریس و تحقیق و از دانشجویان ایرانی برای ادامه تحصیل در واحدهای دانشگاه استقبال می‌کند.


دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با تصمیمی نژادپرستانه ورود اتباع 7 کشور مسلمان از جمله ایران را به خاک آمریکا فعلا برای سه ماه به حالت تعلیق درآورده است. تصمیمی که احتمال تمدید آن هم وجود دارد. این تصمیم بسیاری از دانشجویان و استادان ایرانی دانشگاه‌های آمریکا را با مشکل روبه‌رو کرده است.


دانشگاه آزاد اسلامی که آمادگی خود را برای پذیرش این استادان و دانشجویان اعلام کرده است براساس پایگاه علم‌سنجی WOS جزو دویست دانشگاه برتر دنیا و در رتبه 158 قراردارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته