انتقاد نعمتزاده از ضعف حسابرسی ملی در نشان دادن ارزش علمی و فنی شرکتها
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا، نعمتزاده در اولین جشنواره برندهای برتر ایرانی با اشاره به لزوم کار فرهنگی در برندسازی افزود: در کشور ما حدود 100هزار واحد صنعتی وجود دارد که برندسازی باید از همین واحدهای صنعتی شروع شود.
وی در ادامه افزود: در کشور مردم باید نسبت به خودشان اعتماد به نفس پیدا کنند تا کالای ایرانی به فروش برسد. همچنین نیاز است که دانشگاهیان به صنعت وارد شوند چرا که از این طریق هم دانشگاه و هم صنعت از مزایای برندسازی بهرهمند خواهد شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه افزود: ما باید به مردم اعتماد کنیم چرا که در نهایت کالاها توسط آنها خریداری میشود و برندها نیز از طریق این مردم باید شناخته شوند.
وی با اشاره به اینکه در گزینش برندهای برتر این جشنواره از روشهای علمی روز استفاده شده است، گفت: در 6 ماه گذشته جمعی از دانشگاهیان و فعالان حوزه صنعت با استفاده از روشهای علمی معمول در دنیا و طبق نظرسنجی که از مردم انجام دادهاند، 18 برند برتر را شناسایی کردند تا در این جشنواره از آنها تقدیر شود.
نعمتزاده در پایان گفت: باید کمک کنیم دایرهای که در سازمان توسعه تجارت ایجاد شده است در جهت تقویت فرهنگ برندسازی تقویت شده تا در سالهای آینده شاهد حضور برندهای ایرانی در سطح جهان باشیم.
انتهای پیام/