دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مدیرعامل صبای قم: مشکلات مالی صبا را پنهان نمی‌کنم/ با بیانیه دادن ‌داوری‌ها درست ‌نمی‌شود

محمدرضا کشوری فرد گفت: داوری‌ها باید درست شود اما اینکه همه تیم‌ها با دادن بیانیه بخواهند جو را متشنج کنند نیز حرکت درستی نیست.
کد خبر : 154753

محمدرضا کشوری‌فرد، مدیرعامل صبای قم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی هفته نوزدهم صبا مقابل پرسپولیس گفت: «همه بازیکنان ما مقابل پرسپولیس تلاش خودشان را کردند و هیچ کس در این بازی کم‌کاری نکرد. ما دو نیمه متفاوت داشتیم و در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم و روی یک صحنه هم احساس می‌کنم توپ ما از خط دروازه عبور کرد اما نظر کارشناسان داوری برای ما مهم است. در هر صورت حق ما در این مسابقه باخت نبود.»


وی در رابطه با اشتباهات داوری و اعتراض برخی از تیم‌ها افزود: «اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها است و فقط مختص چند تیم خاص نیست. در بازی مقابل پرسپولیس هم داور تمام سوت‌های 50-50 را به نفع آنها می‌زد. سیاه جامگان در این هفته‌ها از داوری ضرر زیادی کرد اما ما در نیم فصل اول هم مقابل همین تیم از ناحیه داوری آسیب خوردیم.»


کشوری‌فرد ادامه داد: «داوری باید درست شود و من منکر اشتباهات داوران نیستم اما اینکه همه تیم‌ها با دادن بیانیه بخواهند جو را متشنج کنند حرکت درستی نیست و با این کار‌ها هم داوری‌ها درست نمی‌شود.»


مدیرعامل صبای قم در رابطه با مشکلات مالی این باشگاه و اعتصاب بازیکنان این تیم بعد از بازی مقابل پرسپولیس گفت: «مشکلات مالی در صبا وجود دارد و نمی‌شود این قضیه را پنهان کرد. ما نتوانستیم به قول‌های خودمان عمل کنیم. اما همه مسئولان استان دنبال حل مشکلات مالی هستند و امیدارم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.»


کشوری‌فرد در خصوص عملکرد بازیکنان جدید صبای قم در نیم فصل دوم لیگ اظهار داشت: «ما در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان خوبی را جذب کردیم و از همه آنها راضی هستیم. مهمترین نکته این بازیکنان اخلاق‌مداری آنها است که با رفتار خوبشان در نتایج تیم هم تاثیرگذار بودند.»


وی در رابطه با شانس ماندن صبای قم در لیگ برتر در پایان فصل گفت: «امید زیادی داریم که صبا در پایان فصل در لیگ بماند ولی آینده همه چیز را مشخص می‌کند و فعلا باید منتظر هفته‌های بعد باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته