دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور هافبک استقلال در سپاهان منتفی شد

پرونده حضور هافبک نیمکت‌نشین استقلال در سپاهان بسته شد.
کد خبر : 154638

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، محرومیت استقلال از پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی برای فرشید باقری ایجاد مشکل بزرگی کرده است. این هافبک دفاعی سابق تیم صبای‌قم که در ابتدای لیگ شانزدهم با مبلغ 950 میلیون تومان با آبی‌پوشان قرارداد بست در هفته‌های نخست بیشتر به کار گرفته شد اما از آنجایی که وی نتوانست انتظارات علیرضا منصوریان را برآورده کند، نهایتا جای خود را روی نیمکت ذخیره‌ها دید.


به همین دلیل باقری تصمیم گرفت تا در نیم‌فصل تیم جدیدی را انتخاب کند و با پیشنهاد عبدالله ویسی برای بازی در سپاهان مواجه شد. پیشنهادی که برای باقری خوشایند بود و او به این فکر افتاد تا رضایت‌نامه‌اش را از آبی‌ها بگیرد.


در این شرایط بود که باشگاه سپاهان اصفهان با ارسال نامه‌ای رسمی خواهان این بازیکن شد و آبی‌ها هم خود را آماده کرده بودند تا رضایت‌نامه فرشید باقری را صادر کنند اما خبر محرومیت فیفا برای آبی‌‌ها ایجاد مشکل کرد چرا که آنها نتوانستند جباروف و تیموریان را به فهرست خود اضافه کنند و در نتیجه رضایت نامه باقری صادر نشد و آبی‌ها پاسخی به نامه سپاهانی‌ها ندادند تا زردپوشان اصفهانی قید همکاری با این بازیکن را زده و پرونده حضور باقری در سپاهان بسته شد.


البته در صورتی که باقری بتواند خودش رضایتنامه‌اش را از استقلال بگیرد، این احتمال وجود دارد که وی برای ادامه فعالیت خود، تیم ویسی را انتخاب کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته