دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1394 - 10:51

روحانی وارد شیراز شد

رئیس‌جمهوری در ادامه سفرهای مستمر خود به استان‌های کشور، صبح چهارشنبه همراه شماری از معاونان رئیس‌‌جمهوری و وزرا در قالب شانزدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید وارد شیراز شد.
کد خبر : 15461

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی در فرودگاه شهید دستغیب مورد استقبال آیت‌الله اسدالله ایمانی امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس، استاندار و جمعی از مقامات محلی قرار گرفت.


رئیس‌جمهوری در بدو ورود به فرودگاه شهید دستغیب شیراز با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم خونگرم، دلاور و فرهنگ‌دوست استان فارس و شهرستان شیراز، گفت: شاهچراغ حرم سوم اهل بیت، مرکز معنوی، حافظیه و سعدیه مرکز فرهنگ و ادب و تخت جمشید و پاسارگاد مرکز تمدن باستانی ایران کهن در شیراز قرار دارد.


وی درباره برنامه‌های سفر به استان فارس اظهار کرد: در این سفر پروژه‌هایی که برای استان فارس طی سال ۹۴ و ۹۵ در نظر گرفته شده و در هیئت وزیران در تهران مصوب شده است، به اطلاع مردم خواهد رسید؛ در این سفر مطالبات و نظرات مردم را درخصوص مسایل مختلف خواهیم شنید و امیدواریم این سفر برای استان فارس خیر و برکت داشته باشد.


قرار است تا ساعتی دیگر رئیس‌جمهوری در اجتماع مردم استان فارس در مرقد مطهر احمد بن موسی (شاهچراغ) سخنرانی کند.


دیدار با روحانیون، علما، سرمایه‌گذاران، برگزیدگان و خانواده شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های رییس‌ جمهوری در این سفر است.


روحانی را در این سفر دو روزه محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌‌جمهوری، حسین فریدون مشاور ارشد رئیس‌‌جمهوری و معاونان رئیس‌‌جمهوری در امور زنان و خانواده، حقوقی و امور مجلس و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و جمعی از وزرای کابینه، همراهی می‌کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته