دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عزیزی: سعداوی گفت توپ را بیرون می‌زنیم/ دارم سکته می‌کنم

سرمربی سیاه‌جامگان گفت:آقای داور! اگر پنالتی را گرفته‌ای به چه دلیل بازیکن حریف باید توپ را به بیرون بزند تا به اصطلاح مدارا کنند؟
کد خبر : 154518

به گزارش گروه ورزشی آنا، خداداد عزیزی ، درباره اخراجش در دیدار مقابل فولاد خوزستان و اینکه تصمیم به خارج کردن تیمش از زمین داشت، گفت: شما به من بگویید باید چه کار می‌کردم؟ نگران بازی‌های خودمان نیستم و نگران داوری‌ها هستم. از روی ضربه ایستگاهی گل زدیم، اما آفساید گرفتند. خودشان هم می‌دانستند اشتباه کردند، چون فیلم آن صحنه را دیده بودند.


وی افزود: در نیمه دوم، توپ به ران بازیکن ما برخورد کرد، اما داور پنالتی گرفت. معلوم است که صدای ما در می‌آید. نعیم سعداوی به من گفت آرام باش و توپ را بیرون می‌زنیم. گفتم اگر پنالتی بوده، چرا باید بیرون بزنید؟ داور هم سمت من آمده و گفته که مدارا کن، من حلش می‌کنم. مگر معما بوده که بخواهی حلش کنی؟


سرمربی سیاه‌جامگان در خصوص اظهارات حسن کامرانی‌فر که گفته بود داور بر اساس نظر داور چهارم تصمیمش را تغییر داده نه سعداوی، گفت: اگر اینطور بوده، پس چرا من را اخراج کردند؟ پیام حیدری، داور بازی راضی شده بود که نعیم سعداوی به ساسان انصاری بگوید توپ را به بیرون بزند و قضیه فیصله پیدا کند. حرف من این است که چرا باید مدارا صورت بگیرد؟ آقای داور! اگر پنالتی را گرفته‌ای به چه دلیل بازیکن حریف باید توپ را به بیرون بزند تا به اصطلاح مدارا کنند؟ به خدا گیج شده‌ام و نمی‌دانم چه چیزی بگویم.


عزیزی ادامه داد: آقای داور! اشتباه کردی و بعد من را اخراج می‌کنی؟ به من می‌گویند چرا تیم را بیرون کشیدید، یک نفر نیست بگوید چرا داوری‌ها تنها به ضرر ما بوده است؟ هفته گذشته شاهد بودید که تصمیم داور به یک‌باره تغییر کرد و بازیکن سایپا گلش را به ثمر رساند. این بازی هم گل‌مان را بی‌جهت آفساید و توپی که در دو قدمی به ران بازیکن ما برخورد کرده، پنالتی گرفتند. مگر برخورد توپ به ران را هند می‌گیرند؟ اصلا می‌گوییم گل ما به درک، چرا ضربه‌ای که واضح بوده را پنالتی گرفتید؟ جای من بودید، اعتراض نمی‌کردید؟


وی خاطرنشان کرد: آقایان! اگر تیم را بیرون نمی‌کشیدم که شما پنالتی را گرفته بودید و بازیکن هم وارد دروازه می‌کرد و همین یک امتیاز را هم نمی‌گرفتیم. بازیکنان من برای یک امتیاز جان‌شان را می‌دهند و چرا باید برای ما اشتباهات داوری رخ دهد؟ واقعا از دست داور عصبانی شده بودم. او به من می‌گوید مدارا کن و حریف پنالتی را به بیرون می‌زند. مگر معماست که بخواهید حلش کنید؟ با حسن کامرانی‌فر تماس می‌گیرم و به او می‌گویم که اگر جای من بود، به چه چیزهایی فکر می‌کرد؟


سرمربی سیاه‌جامگان تصریح کرد: باید به نوعی اعتراضم را نشان می‌دادم. مگر چقدر توانایی داریم که این اشتباهات را تحمل کنیم؟ دارم سکته می‌کنم. بچه‌های ما در این بازی واقعا خوب بازی کردند و نباید این اشتباهات رقم می‌خورد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته