دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرتولید «کاناپه» در گفت‌وگو با آنا:

حتی یک فریم از «کاناپه» هم تغییر نخواهد کرد/ هدف عیاری بدعت‌گذاری‌ تازه در سینما بود

پس از انتشا ر اخباری مبنی بر فیلمبرداری دوباره صحنه‌هایی از «کاناپه» توسط برخی رسانه‌ها که مدعی شده بودند عیاری برای عبور از سد ممیزی سکانس‌های بحث‌برانگیز را دوباره می‌گیرد، مدیر تولید این فیلم، این خبر راتکذیب کرد و کذب محض خواند.
کد خبر : 154467

حسن آقاکریمی، مدیر تولید فیلم سینمایی «کاناپه» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا، خبر تصویربرداری مجدد صحنه‌هایی از «کاناپه» که بازیگران از کلاه‌گیس استفاده کرده بودند برای جلب رضایت مسئولان و حضور فیلم در جشنواره را تکذیب کرد و گفت: «این خبر کذب محض است و به هیچ‌وجه چنین اتفاقی رخ نداده و نخواهد داد. کیانوش عیاری هرگز چنین کاری نخواهد کرد و اگر وعده تمام سیمرغ‌های جشنواره را هم به ایشان بدهند، باز هم هیچ‌کدام از صحنه‌های این فیلم مجددا فیلمبرداری نخواهد شد. البته چند سکانس از فیلم باقی مانده بود که آن‌ها را فیلم‌برداری کردیم.»



حتی یک فریم از این فیلم تغییر نخواهد کرد


آقاکریمی در ادامه گفت: «حتی یک فریم از این فیلم تغییر نخواهد کرد چرا که این تصمیم آگاهانه گرفته شده و می‌دانستیم با چنین مشکلی مواجه خواهیم بود. هدف کیانوش عیاری از این تصمیم بدعت‌گذاری تازه‌ای در سینما بود و در حال حاضر هم پای تصمیمش ایستاده است.»


متاسفانه فیلم از جشنواره کنار گذاشته شد


وی با اشاره به حذف «کاناپه» از جشنواره گفت: «متاسفانه فیلم از جشنواره کنار گذاشته شد و نمایش تک‌سئانس برای اصحاب رسانه در برج میلاد هم منتفی شد. «کاناپه» در ایام جشنواره روی پرده نخواهد رفت.»



«کاناپه» فیلمی است که در صورت اکران دیده خواهد شد


مدیرتولید «کاناپه» گفت: «اگر در فیلمی ضعیف، کلاه‌گیس بر سر بازیگران باشد، مخالفتی با اکرانش نخواهد شد اما «کاناپه» فیلمی است که در صورت اکران دیده خواهد شد و بازی‌های فوق‌العاده‌اش می‌تواند تاثیرگذار باشد. هرچند در فیلم‌های دیگری هم از کلاه‌گیس برای بازیگران استفاده شده است و در یکی از فیلم‌هایی که از جشنواره کنار رفت هم موضوع دیده می‌شد، اما هیچ‌کس را نگران نکرد.»


«کاناپه» هیچ اکرانی در فجر نخواهد داشت


حسن آقاکریمی در آخر گفت: «تاکید می‌کنم که حتی یک فریم از این فیلم تغییر نخواهد کرد و «کاناپه» هیچ اکرانی در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر نخواهد داشت.»



فیلم سینمایی «کاناپه» تازه‌ترین ساخته کیانوش عیاری به دلیل استفاده بازیگرانش از کلاه‌گیس در صحنه‌های داخلی از جشنواره فیلم فجر کنار گذاشته شد و پس از «خانه پدری» دومین فیلم این فیلمساز نام‌آشنای سینمای کشورمان است که مجوز اکران نمی‌گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته