دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1394 - 10:15
رئیس واحد دشتستان عنوان کرد

حمایت‌ همه‌جانبه دانشگاه آزاد اسلامی از مخترعان و مبتکران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان گفت: حمایت‌های همه جانبه از مخترعان و مبتکران یکی ازسیاست‌های جدی دانشگاه آزاد اسلامی است و امیدواریم جوانان فعال و مبتکر و خلاق کشور در تبدیل ایده و نوآوری تلاش کنند.
کد خبر : 15443

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسعود دهدشتی در دوازدهمین جشنواره دانشجویان ممتاز مبتکر و نوآور بسیجی استان بوشهر با تبریک به دانشجویان موفق و مبتکر استانی افزود: توکل به خدای متعال، توسل به ائمه اطهار، تدبیر و تفکر و بهره گیری از عقل و تحمل و صبر را چهار عامل موفقیت دانشجویان و جوانان بسیجی می‌دانم.


این مسئول خطاب به دانشجویان افزود: شما دانشجویان پرتلاش بسیجی مبتکر و خلاق، زینت و افتخار دانشگاه هستید و انتظار داریم جمع خود را گسترش دهید و فضای نوآوری و ابتکار رابرای دیگران هم فراهم کنید.


حجت الاسلام آل بویه معاون هماهنگی استان بوشهر هم با بیان خاطراتی که از دوران جنگ با آیت‌الله شهید دستغیب داشت، گفت: بسیج باخون شهدا منور شده است و خودم بسیجی هستم و درمیان بسیجیان در دوران جنگ بودم و همیشه در محافل بسیج و بسیجی بوده و خواهم بود.


حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه دشتستان اظهار کرد: ماه رجب است، ماه فضیلت، ماه امیرالمومنین علی (ع) و ماه بارش نعمت‌ها. خدا برای رجبیون، نعمت‌های ویژه‌ای درنظر گرفته است. تقوا، دینداری، نظم و برنامه ریزی، داشتن هدف و انگیزه، عشق به هدف، پشتکار و تلاش، همت بلند، احترام به استاد و تعظیم در مقابل فرمان خدا از عوامل موفقیت هر انسانی در زندگی است.


این جشنواره با دادن لوح تقدیر و تندیس جشنواره به دانشجویان مبتکر و ممتاز به پایان رسید.


حجت الاسلام سید مرتضی حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، رضا آبشیرینی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی، دهدشتی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری دشتستان، سید محمدجواد مهدوی مرتضوی مسئول دفتربسیج دانشجویی و جمعی از دانشجویان مخترع و مبتکر استانی در دوازدهمین جشنواره دانشجویان ممتاز مبتکر و نوآور بسیجی استان بوشهر به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان در کانون امام خمینی(ره) حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب