دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 بهمن 1395 - 14:19

پدر و پسران آدم‌ربا دستگیر شدند + تصاویر

پدر و پسرانی که در پی اختلاف مالی مرد جوانی را ربوده بودند، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر : 154413

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، پنجم بهمن ماه امسال، خانمی با مرجوعه‌ای از شعبه نهم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و عنوان کرد که همسرش به نام سیاوش ( 28 ساله ) از سه روز قبل ربوده شده است.
همسر سیاوش در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: همسرم در رابطه با خرید و فروش خشکبار فعالیت دارد و از سه روز قبل توسط افرادی به نام‌های هدایت ، هوشنگ و امیر به دلیل اختلاف مالی ربوده شده و در حال حاضر شماره تلفن همراه همسرم به شماره 72********0939 خاموش است ؛ این اشخاص طی تماس‌های مکرر تلفنی ، برای آزادی همسرم درخواست واریز مبلغ 70 ملیون تومان وجه نقد کرده‌اند.



کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی با شناسایی محل سکونت هدایت ، هوشنگ و امیر در مناطق عبدل آباد ، شادآباد و یافت آباد به محل سکونت این افراد مراجعه کرده و اطلاع پیدا کردند که آنها هم‌زمان با ربودن سیاوش ، مراجعتی به منازل خود نداشته‌اند ؛ همچنین مشخص شد که این سه نفر از اعضای یک خانواده نیز ( پدر و دو فرزند ) هستند.


کارآگاهان اداره یازدهم ضمن ارائه مشاوره به اعضای خانواده ربایندگان ، عواقب قانونی ناشی از حبس غیرقانونی افراد را نیز به خانواده‌های ربایندگان اعلام و از آنها جهت همکاری با پلیس دعوت کردند .
با پیگیری‌های به عمل آمده ، کارآگاهان موفق به شناسایی محل نگهداری سیاوش در منطقه یافت آباد شده ، با اطمینان از حضور فرد ربوده شده و ربایندگان در محل ، هفتم بهمن ماه به این محل اعزام و در ساعت 18:00 ضمن رهایی فرد ربوده شده موفق به دستگیری هر سه متهم پرونده ( پدر و دو پسر ) شدند.



سیاوش پس از رهایی ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: دوم بهمن ماه، در فاز یک شهر اندیشه – خیابان طالقانی در حال تردد بودم که این افراد پس از پیاده شدنم از ماشین ، مرا سوار خودرو کرده و بلافاصله تمامی اموال ، مدارک و تلفن همراهم را گرفته و پس از طی مسافتی مرا به این محل آورده و نگهداری می کردند.


سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: هر سه متهم صراحتا به آدم ربایی اعتراف صریح کرده و برابر دستور بازپرس محترم شعبه نهم دادسرای ناحیه 27 تهران ، با قرار قانونی روانه زندان شدند.


انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس آگاهی سرقت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته