دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 بهمن 1395 - 12:37
سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد

طرح «پیام آوران بهداشت» ویژه مشمولان فارغ‌التحصیل پزشکی و پیراپزشکی

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت : مشمولان فارغ التحصیل گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی با ثبت نام در سامانه "پیام آوران بهداشت " به نشانی tarhreg.behest.gov.ir می‌توانند به عنوان "پیام آور بهداشت" خدمت سربازی را سپری کنند.
کد خبر : 154290

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رحمان علیدوست اظهار کرد: برابر سهمیه تعیین شده توسط ستاد کل نیروهای مسلح، مشمولان فارغ التحصیل گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی، می‌توانند خدمت دوره ضرورت خود را به عنوان "پیام آور بهداشت" ، در مناطق محروم کشور سپری کنند.


وی با تاکید بر اینکه که شرط اصلی ثبت نام در این طرح، نداشتن غیبت است، افزود: متقاضیان دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت، می‌بایست از طریق سامانه "پیام آوران بهداشت" به نشانی tarhreg.behest.gov.ir درخواست خود را ثبت کنند.


معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد : از آنجا که اطلاعات این دسته از مشمولان میبایست در سامانه وظیفه عمومی ثبت شود ، لذا متقاضیان می‌بایست حداقل 75 روز قبل از تاریخ اعزام به خدمت، درخواست خود را از طریق سامانه "پیام آوران بهداشت" ثبت کنند.


وی گفت : متقاضیان طرح فوق پس از سپری کردن دوره آموزش رزم مقدماتی در یکی از مراکز آموزش نیروهای مسلح، جهت ادامه خدمت به مراکز بهداشتی و درمانی که عموما در مناطق محروم و نیازمند است، اعزام می‌شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته