دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1394 - 09:30
سخنگوی اورژانس تهران در گفت‌وگو با آنا خبر داد

نجات 10 مصدوم تصادف زنجیره‌ای توسط اورژانس تهران

سخنگوی اورژانس تهران از برخورد زنجیره‌ای 11 خودرو در اتوبان امام علی (ع) خبر داد و گفت: 5 تن از مصدومان پس از دریافت درمان‌های اکیپ‌های اورژانس وضعیت مناسب پیدا کردند و پنج نفر دیگر نیز جهت ادامه درمان به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.
کد خبر : 15429

حسن عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا اظهار کرد: در ساعت 18:26 روز گذشته سه شنبه خبر تصادف زنجیره‌ای 11 خودرو در اتوبان امام علی (ع) بعد از پل همت به مرکز اورژانس تهران اعلام شد بر همین اساس با توجه به ابعاد حادثه بلافاصله ٥ اکیپ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.


وی افزود: به دنبال برخورد یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خودرو پژو این حادثه رخ داده است که با حضور اکیپ‌ها در محل حادثه و بررسی‌‌های اولیه معلوم شده که 10 مصدوم در نتیجه این تصادف وجود دارد که اقدامات اولیه بلافاصله بر روی این مصدومان شروع شد.
سخنگوی اورژانس تهران یادآور شد: بنابر گزارش تکنسین‌های حاضر در صحنه خوشبختانه در بین مصدومان هیچکس وضعیت وخیمی نداشت و این مصدومان دچار آسیب به مناطق متعدد اندام‌ها شده بودند.


عباسی گفت: سه نفر از این مصدومان خانم و بقیه آقا بودند، پنج نفر از مصدومان پس از دریافت درمان‌های اکیپ‌های اورژانس وضعیت مناسب پیدا کردند و پنج نفر دیگر جهت ادامه درمان به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب