دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جلالی : داور پنالتی نگرفت چون حریف ما استقلال بود/ قوانین باید همیشه به یک شکل باشد

سرمربی پیکان گفت:در بازی استقلال و خوزستان و سپاهان دو پنالتی ما گرفته نشد.
کد خبر : 154214

به گزارش گروه ورزشی آنا، مجید جلالی پس از شکست 3 بر 2 مقابل استقلال گفت: «در 17-18 روز گذشته این چهارمین بازی ما بود و معلوم است که به ما فشار می‌آید و آن هم در زمینی لغزنده و 10 نفره شدن، این مشخص است که شرایط سختی برای ما رقم خورده و زیر فشار بودیم و از بازیکنانم ممنون هستم. باید جلوی یکسری اتفاق ها را بگیریم تیم هایی مثل ما که روی سکوها و رسانه‌ها نداریم.»


او افزود: «انتظار داریم که داور همیشه قانونی سوت بزند و قانونی قضاوت کند نه اینکه رفتارها متفاوت باشد. در بازی استقلال و خوزستان و سپاهان دو پنالتی ما گرفته نشد. تعریف هَند نباید متفاوت باشد. اینکه در هر بازی یک جور تعریف شود. داور در اکثر دقایق خوب قضاوت کرد اما قوانین باید همیشه به یک شکل و به صورت قانونی حمایت شود تا شائبه‌ای پیش نیاید که چون ما هوادار نداریم حق ما ضایع می‌شود این ذهنیت برای ما پیش می‌آید.»


جلالی در مورد اعلام وقت اضافه در نیمه دوم، گفت: «این مسأله ذهن را مشغول می‌کند اما نمی‌خواهم به آن بپردازم اخراج بازیکن ما هم درست بود اما می‌گویم روند قانونی همیشه باید اجرایی شود. آن هَند که در محوطه جریمه استقلال رخ داد کاملاً واضح بود چرا آن پنالتی را نگرفت چون روبه‌روی ما استقلال حضور داشت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته