دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

امام جمعه شیراز: بحث مضرات پارازیت را ضد انقلاب در فضای مجازی منتشر کرد

امام جمعه موقت شیراز گفت: بحث مضرات پارازیت ،از ماهواره‌های ضد انقلاب وارد فضای مجازی شد و سعی دارند به مردم القا کنند که سرطان ها و سردردها به خاطر پارازیت هاست هدف آنها تخریب آرامش جامعه است.
کد خبر : 154204

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا از ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز افزود: تا حالا چند گروه متخصص از استادان دانشگاه ،نماینده سازمان انرژی هسته ای ، نماینده مخابرات این مساله را بررسی کردند و فهمیدند اینها بیشتر شایعه است.


امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: در کشورهای اروپایی مقدار این پارازیت ها و استاندارد 40 ولی اینجا 35 است و مقداراشعه موبایل ها بیشتر از پارازیت هاست.
حجت الاسلام رضوی اردکانی گفت: مسئولان صدا و سیما می‌گویند اشکالات به وجود آمده ارتباطی به پارازیت ندارد و به دلیل تغییر فرکانس هاست و متخصصان دنبال قضیه هستند و تاکنون جز شایعه چیزی نبوده و برخی به دنبال آن هستند هر روز به گونه‌ای مردم را نگران کنند.
برخی افراد در شیراز به استناد قطع یا اختلال شبکه های تلویزیونی همچنین مختل شدن ارتباطات موبایل، پارازیت را عامل این موضوع می دانند و ادعا می کنند سردرد و سرطان ناشی از این پارازیت هاست.
وی درباره آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران گفت: آنچه رخ داد تلنگری بود که آتش‌نشانی در فارس و شیراز آمادگی خود را باید ارتقا دهد، لازم است ساختمان‌ها با مصالح مقاوم و به گونه‌ای احداث شود که عمر بلند‌مدت داشته باشند و وضعیت به گونه‌ای نباشد که با یک زلزله چهار ریشتری بافت فرسوده فرو بریزد.
امام جمعه موقت شیراز بیان کرد:لازم است با مشخص شدن واحدهای دارای ارزش میراثی در مابقی بافت قدیم شیراز اقدامات اساسی صورت پذیرد.
امام جمعه موقت شیراز گفت:برای رفع بیکاری با یک عزم ملی ،اراده و وحدت ملی باید کارگاه های تولیدی را زیاد ، شر برخی بانک ها را کوتاه و ربا خواری را قطع کرد تا مراکز تولید بتوانند حرکت کنند و شغل ایجاد شود.
وی با اشاره به دستور قاطع رهبری در مقابله با مفاسد اداری و اقتصادی گفت: رباخواری در بانک‌ها باید تمام شود تا تولید رونق پیدا کند که اگر بیکاری حل شود فساد و مواد مخدر نیز بسیار کمتر می‌شود و جوانی که اشتغال دارد به دنبال مفاسد نمی‌رود.
امام جمعه موقت شیراز گفت: این روزها تهمت‌ها و تخریب‌هایی متوجه قوه قضاییه شده است مسئولان قوه قضاییه محکم بایستند و در مقابل مفاسد اقتصادی کوتاه نیایند و دست ویژه‌خواران را کوتاه کنند.
حجت الاسلام رضوی اردکانی همچنین گفت: از نیمه دوم این ماه آغاز ثبت‌ نام حوزه‌های علمیه خواهران آغاز می‌شود و به طور قطع مادران بهره‌مند از علم و دین بسیار بهتر می‌توانند فرزندانی صالح پرورش دهند تا آن مادرانی که وقت خود را به دنبال مسائل بیهوده تلف می کنند چرا که جامعه ما در آینده نیازمند مادران فاضله و عادله است .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته