دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1395 - 14:45

دکتر فرهادی: نسبت استاد به کارمند در دانشگاه‌ها باید یک به یک شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تأکید کرد پایه‌گذاری خوبی در مرکزتحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان صورت گرفته است و مرکز تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان باید الگویی برای سایر دانشگاه‌ها در کشور باشد.
کد خبر : 154191

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت علوم، دکترمحمد فرهادی بعد از ظهر دیروز در بازدید از بخش‌های مختلف مرکزتحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، با اشاره به اینکه این مرکز مردم نهاد و جامعه نگر است، گفت: «دانشگاه‌های نسل چهارم همچون مرکز تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با عنوان دانشگاه‌های جامعه محور فعالیت می‌کنند.»


وزیر علوم ادامه داد: «تلاش ما در وزارت علوم این است که نسبت استاد به کارمند در دانشگاه‌ها یک به یک شود، این نسبت در مرکز تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان از این میزان نیز کمتر است.»


فرهادی افزود: «دانشجویان امروز این مرکز به استادان آینده کشور تبدیل خواهند شد. از رؤسای مرکز تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان به دلیل فعالیت مطلوب در مدت زمان مسئولیت‌شان در این مرکزقدردانی می‌کنم.»


او درپایان تأکید کرد مرکز تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان یکی از مراکز آموزش عالی مطرح کشور است. این مرکز آثارعلمی و انسانی خوبی دارد و امیدواریم شاهد موفقیت بیش از پیش آن باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته