دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1395 - 12:47

توهین آشکار مشاور ارشد ترامپ به رسانه‌ها

استراتژیست اصلی کاخ سفید و یکی از افراد معتمد دونالد ترامپ با حمله لفظی شدید به رسانه‌های آمریکایی گفت، نتایج انتخابات اخیر آمریکا این رسانه‌ها را تحقیر کرد.
کد خبر : 154139

یه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از نیویورک تایمز، تنها چند روز پس از آنکه ترامپ درباره «جنگ» با رسانه‌ها صحبت کرد، استفان بانون، استراتژیست اصلی کاخ سفید حملات علیه رسانه‌ها را قوت بخشید و گفت که نتایج انتخابات اخیر سازمان‌های خبری را «تحقیر» کرده است. او در این سخنان به صورت پیاپی رسانه‌ها را «حزب مخالف» دولت فعلی آمریکا خواند.


بانون روز چهارشنبه در مصاحبه‌ای گفت: «رسانه ها باید شرمگین و تحقیر شده باشند و دهانشان را بسته نگه دارند و تنها برای مدتی گوش بدهند.»


وی افزود: «من می‌خواهم که شما این را به نقل از من منتشر کنید... رسانه‌ها اینجا یک حزب مخالف دولت هستند. آنها این کشور را درک نمی‌کنند. آنها هنوز نمی‌فهمند که چرا دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکاست.»


این سخنان که از سوی یکی از معتمدترین و بانفوذ ترین مشاوران ترامپ در نخستین روزهای ریاست جمهوری وی بیان شده در حالی بیان می‌شود که تنش‌ها بین رسانه‌های خبری آمریکا و دولت آمریکا بالا گرفته و بحث‌هایی در مورد تعداد جمعیتی که در مراسم تحلیف ترامپ حاضر شده بودند و ادعاهای اشتباه ترامپ مبنی بر اینکه میلیون‌ها رای غیرقانونی توسط مهاجران فاقد مجوز به ضرر وی به صندوق ریخته شده در جریان است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته