دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رونمایی از پوستر تنها نماینده ایران در جشنواره برلین

پوستر «تمارض» به نویسندگی و کارگردانی عبد آبست  به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش فُروم فستیوال برلین رونمایی شد.
کد خبر : 154115

به گزارش گروه فرهنگی آنا، ‎«تمارض» در 5 سئانس روی پرده می‌رود که مجموع ظرفیت این سئانس‌ها ٣هزار تماشاگر است.


چندی پیش مشکلانی که برای نماینده این رویداد سینمایی در فرودگاه ایران پیش آمد، که باعث شد حضور فیلمسازان ایرانی در این دوره از جشنواره فیلم برلین به حداقل برسد و فضاسازی رسانه‌ای علیه این جشنواره و فیلمسازان حاضر در آن فضا برای فیلمسازان مستاق به حضور جهانی اینچنین بسیار سخت کرد.


این فیلم داستان سه پسر جوان است که به منزل یک پیر مرد می‌روند. فیلمبرداری «تمارض» به تهیه‌کنندگی مریم شفیعی و با مدیریت فیلمبرداری حمید خضوعی اَبیانه پس از ٢٨ جلسه اواخر سال گذشته به پایان رسید. پس از اتمام فیلمبرداری هایده صفی یاری تدوین فیلم را برعهده گرفت و بعد از آن بامداد افشار موسیقی و طراحی صدای آن را به اتمام رساند. در نهایت فیلم پس از ٨ ماه کار روی امور پسا-تولید اوایل آذر ماه ٩٥ آماده نمایش شد و محمد اَطبایی عرضه و پخش بین المللی فیلم را بر عهده گرفت.


عبد آبست، وحید راد، مجید یوسفی، دانیال خجسته، شهرزاد سیفی، اَصغر پیران، جواد پورحیدری، جواد پولادی، علیرضا ساوه درودی، ایمان بسیم، حنانه شاهرخی، حسن و حسین جعفری بازیگران این فیلم هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته