دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی کرمان مطرح شد

معاون حقوقی رئیس جمهور: هنوز رحلت آیت‌الله هاشمی را هضم نکرده‌ام/ در دوره دکتر میرزاده، دانشگاه آزاد اسلامی با وجود بی‌مهری‌ها خوب پیشرفت کرد

جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان دیروز با حضور دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام مجید انصاری، معاون حقوقی رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام محمود دعایی، محمدمهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و اعضای دیگر این هیات برگزار شد.
کد خبر : 154063

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام مجید انصاری در جلسه هیات امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی تاثر عمیق خود را از درگذشت آیت‌الله هاشمی ابراز کرد و گفت:‌ «هنوز نتوانسته‌ام رحلت آیت‌الله هاشمی را هضم کنم. در هر جلسه‌ای که حضور پیدا می‌کنم هم خلاء وجودی ایشان را حس می‌کنم و هم رد پای ایشان را در پیشرفت فرهنگ، سیاست و آموزش می‌بینم. انشاءالله خداوند ایشان را با روح اولیاءالله محشور کند.»


او افزود: «با موافقت امام دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفت و در شرایطی که کار غیردولتی ضدارزش بود دید بلند آیت‌الله هاشمی باعث شد دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شود و امروز به جایگاه کنونی‌اش دست یابد.»


معاون حقوقی رئیس جمهوری از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان تشکر کرد و گفت: «گزارش ایشان حکایت از زحمات زیاد ایشان است. بسترهای زیادی برای کار در استان کرمان وجود دارد، وزیر کشور در دولت پیگیر اقتصاد مقاومتی است و در استان کرمان نیز پیگیری وزیر کشور ادامه دارد. دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند در این جهت به دولت کمک کند و برخی از کارها را در قالب‌های مختلف عملیاتی، پژوهشی و اجرایی برعهده گیرد.»


انصاری ادامه داد: «از دکتر میرزاده تشکر می‌کنم. مشکلات زیادی برای ایشان ایجاد شد و در جریان پیگیری‌های ایشان از طریق دولت و آیت‌الله هاشمی هستم. با وجود بی‌مهری‌هایی که دانشگاه آزاد اسلامی متحمل شد خیلی خوب پیشرفت کرد و به نقطه‌ای رسیده است که جایگاهش مناسب است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته