دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لزوم تکمیل زنجیره سرمایه‌گذاری در کشور

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی گفت:‌ جذب مشتری و ارائه خدمات ویژه در منطقه قشم می‌تواند زنجیره سرمایه‌گذاری را کامل کند تا ارزش افزوده بیشتری عاید کشور شود.
کد خبر : 153985

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، رضا نوروز زاده مدیرعامل شستا در مراسم افتتاح بانکرینگ ستاره قشم گفت: شرکت‌های زیادی جزء شستا هستند و سهام این شرکت به واقع متعلق به جامعه کارگری است از این رو وظیفه سنگین حفظ منافع آنها برعهده ما قرار دارد.


وی ادامه داد: شستا می‌تواند نقش توسعه دهنده را در ایران داشته باشد زیرا بر اساس اصل 44 قانون اساسی اجازه توسعه فعالیت‌های اقتصادی برای شرکت‌های دولتی وجود ندارد و از همین‌رو بخش خصوصی قوی می‌تواند این مسئولیت را برعهده گیرد.


وی به پروژه‌های بزرگی مانند پالایشگاه ستاره خلیج فارس اشاره کرد و گفت: ما طرفدار آن هستیم که بخش خصوصی قوی در کشور داشته باشیم اما تا زمان قدرت گرفتن این بخش شرکت‌های سرمایه‌گذاری می‌توانند توسعه کشور را برعهده گیرند.


نوروز زاده به لزوم ایجاد ذخایر بزرگ نفت در خوزستان اشاره کرد و گفت: ‌از پتانسیل‌های بالای شستا در عرصه داخلی و بین‌المللی می‌توانیم بهره ببریم.


انتهای پیام/

برچسب ها: بانکرینگ شستا قشم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته