دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 بهمن 1395 - 11:37

تاکید فرمانده ناجا بر حمایت مجلس از نیروی انتظامی

فرمانده ناجا بر حمایت نمایندگان مجلس از نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: پلیس نهادی حاکمیتی است و بیشترین خدمات را در کشور به مردم ارائه می دهد.
کد خبر : 153957

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سایت پلیس، سردار حسین اشتری شب گذشته در جمع نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز امنیت یکی از نعمت‌های بزرگ کشورمان است چرا که اگر امنیت داشته باشیم پیشرفت و آبادانی نیز حاصل می شود.


وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند امنیت رکن اساسی پیشرفت کشور و نیروی انتظامی رکن تامین امنیت است»، بیان کرد: پلیس مسئولیت امنیت در مرزها تا شهرها را برعهده دارد لذا ماموریت نیروی انتظامی با تمامی دستگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اجرایی به لحاظ نوع و تنوع ماموریت‌ها متفاوت است.


فرمانده ناجا با اشاره به وجود برخی از خلا‌ها و مشکلات پیش روی نیروی انتظامی در ابعاد مختلف، گفت: پلیس با تمام مشکلات، وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهد اما لازم است این نیرو بیش از پیش تقویت شود.


فرمانده ناجا، بر حمایت نمایندگان مجلس از نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: پلیس نهادی حاکمیتی است و بیشترین خدمات را در کشور به مردم ارائه می دهد.


اشتری با اشاره به تنوع ماموریت‌ها و تکثر رده‌ها در ناجا، یادآور شد: هزینه جرم کاهش یافته است و از طرف دیگر، هر خلا مدیریتی که پیش می آید سر ریزش به سمت نیروی انتظامی است اما با تمامی مشکلات، من و همکارانم به پوشیدن لباس نیروی انتظامی و خدمت به مردم افتخار می کنیم.


وی از نمایندگان مجلس خواست تا به موضوع معیشت کارکنان ناجا و کمک های مادی و معنوی به نیروی انتظامی از طریق طرح در کمیسیون‌های مختلف مجلس، بیشتر بپردازند .


فرمانده ناجا بابیان اینکه، استان فارس برای نیروی انتظامی اولویت دارد، افزود: طی سفر به این استان، مشکلات و خلا‌ها مشاهده و احصا شد و قطعا با برگزاری جلسات نسبت به رفع آنها اقدام خواهیم کرد.


اشتری با اشاره به اینکه، نیروی انتظامی روزانه شهدایی را در راه تامین امنیت تقدیم می‌کند، تصریح کرد: ما وظیفه داریم درقبال رهبری، مردم و شهدا از جان مایه بگذاریم و این تنها یک شعار نیست.


وی یادآورشد:با وجود افزایش 15 الی 20 درصدی ماموریت‌های پلیس، شهدای ما در سال 94 نسبت به سال 93 کاهش 48 درصدی داشته است.


وی بابیان اینکه مجموعه نیروی انتظامی با انگیزه کامل و حمایت‌ها، هدایت‌ها و دعای مقام معظم رهبری کماکان به انجام ماموریت های خود اهتمام دارد، گفت: از سردار گودرزی، فرمانده انتظامی استان و همکارانشان به دلیل انجام ماموریت‌های محوله و همچنین از حمایت‌های نمایندگان مجلس از نیروی انتظامی تشکر می‌کنم.


در ادامه این دیدار، نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ضمن بیان دیدگاه و نقطه نظرات خود پیرامون مسائل انتظامی از اقدامات خوب پلیس فارس از جمله اجرای طرح مکنا در راستای خوشایند سازی محیط خدمتی و تکریم ارباب رجوع و همچنین فرمانده نیروی انتظامی، تقدیر و تشکر کردند.


به هلاکت رسیدن 15 شرور طی 18 ماه


سردار احمد علی گودرزی با بیان اینکه نمایندگان مجلس پل ارتباطی بین مردم وحاکمیت هستند، اضافه کرد: نیروی انتظامی امروز با همه وجود به عنوان سربازان ولایت مجاهدانه در تلاش هست تا امنیت را درجامعه برقرارکند.


فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه کار ناجا طاقت فرسا است ولی با این وجود با عشق نسبت به مردم به وظایف خود عمل می‌کند، گفت: هماهنگی مطلوب در بین دستگاه‌های امنیتی وانتظامی برقرار است به‌طوریکه در 18 ماهه گذشته 15 نفر از اشرار مسلح در استان به هلاکت رسیده‌اند.


وی به کسب رتبه دوم استان در ارزیابی سالیانه در سال 94 اشاره کرد و گفت: این درحالی است که سال 93، استان در رتبه 28 کشوری قرار داشت.


گودرزی بابیان اینکه در 10ماهه امسال 165میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف شده است، گفت: در این مدت وقوع سرقت نیز 12درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشه است.


گودرزی در پایان به ارجاع 38 هزار پرونده به دوایر مشاوره و مدد‌کاری در کلانتری‌ها اشاره کرد و گفت: 82 درصد پرونده‌های ارجاعی به مصالحه انجامیده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته