دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 بهمن 1395 - 10:34

دیدار فرستاده سازمان ملل متحد با شیخ اکرم کعبی

دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء در دیدار هیاتی از سازمان ملل متحد، با تاکید بر جنایت‌های وارده در حق مردم فوعه و کفریا، بر ضرورت شکست محاصره فوری آنان تاکید کرد.
کد خبر : 153923

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از دفتر رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجباء (از گروه‌های مقاومت در عراق و سوریه)، هیاتی از سازمان ملل متحد روز گذشته (چهارشنبه) با سفر به بغداد، با شیخ اکرم کعبی دیدار و گفت‌وگو کردند.


این هیات به ریاست مانوج ماتیو و برای گفت‌وگو در راستای راهبرد جهان عاری از تروریسم وارد قرارگاه مرکزی مقاومت اسلامی شدند.


فرستاده سازمان ملل متحد گفت: «پیروزی‌های به‌دست آمده از سوی رزمندگان عراقی در جریان عملیات موصل بسیار ارزشمند است و باید این پیروزی‌ها استمرار داشته باشد تا روزی شاهد نابودی کامل این گروه تروریستی در سرزمین عراق باشیم.»


دبیرکل نجباء نیز در این دیدار با بیان وضعیت اسفبار اهالی فوعه و کفریا تصریح کرد: «این دو شهرک شیعه نشین که در شمال شرقی استان ادلب سوریه واقع شده، هدف جنایات فجیع گروه‌های تروریستی است و باید فوری این محاصره چهار ساله شکسته شود.»


شیخ اکرم کعبی در پایان نیز گزارشی مستند از فجایع انجام شده در حق اهالی فوعه و کفریا را تسلیم فرستاده سازمان ملل متحد کرد تا آن را در اختیار مسئولان این سازمان قرار دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته