دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 بهمن 1395 - 10:48
با حکم دکتر نیازآذری

معاونان «اداری و مالی» و «برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان» واحد ساری معرفی شدند

معاونان «اداری و مالی» و «برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان» دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در احکام جداگانه‌ای از سوی رئیس این واحد منصوب شدند.
کد خبر : 153900

به گزارش خبرنگار خبرگزآری آنا، دکتر کیومرث نیازآذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری با صدور احکامی دکتر همایون موتمنی، دانشیار و عضو هیات علمی تمام وقت گروه کامپیوتر واحد واحد ساری را به عنوان معاون امور برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان و دکتر خسرو فغانی دانشیار و عضو هیات علمی تمام وقت گروه حسابداری این واحد را به عنوان معاون اداری و مالی واحد ساری منصوب کرد.


موتمنی پیش از این مسئولیت‌‏های اجرایی مختلفی مانند ریاست شورای معاونین پژوهشی منطقه سه (استان‌های مازندران و گیلان)، معاونت پژوهشی واحد ساری، مدیرمسئول مجله تخصصی کامپیوتر (ISC)، مدیریت گروه‏‌های آموزشی دکتری و کارشناسی ارشد کامپیوتر و عضویت در شورا‏ها و کمیته‏‌های تخصصی مختلف پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در سطح واحد، استان و کشور را در کارنامه خود دارد.



حاصل تلاش‌‏های پژوهشی این عضو هیات علمی واحد ساری انتشار بیش از 45 مقاله ISI، 15 مقاله علمی- پژوهشی، سخنرانی و چاپ ده‌‏ها مقاله در همایش‌‏ها و کنفرانس‌‏های ملی و بین‌المللی معتبر است.


اجرای بیش از 10 طرح پژوهشی، چاپ شش عنوان کتاب تخصصی و داوری در کنفرانس‌های معتبر بین‌المللی خارج از کشور از سایر فعالیت‌‏های این پژوهشگر محسوب می‏‌شود.


انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر و استاد نمونه در واحد ساری و منطقه در چند دوره، و همچنین انتخاب بعنوان معاون پژوهشی برگزیده کشور از دیگر افتخارات وی است.


موتمنی اولین دانشیار گروه آموزشی کامپیوتر در استان‌های شمالی است.


به گزارش آنا، فغانی نیز پیش از این و در سال‌های 84 تا 88 به عنوان معاون اداری و مالی واحد ساری و پس از تشکیل ساختار استانی دانشگاه آزاد اسلامی مسئولیت معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان برعهده داشت.



حاصل تلاش‌های پژوهشی این عضو هیات علمی تمام وقت واحد ساری انتشار بیش از 20 مقاله ISI و علمی-پژوهشی، چاپ ده‌ها مقاله در همایش‏‌ها و کنفرانس‏‌های ملی و بین‌المللی معتبر است.


اجرای چند طرح پژوهشی و داوری در کنفرانس‌های معتبر بین‌المللی داخل و خارج از کشور از سایر فعالیت‏‌های این پژوهشگر محسوب می‏‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته