دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 بهمن 1395 - 17:04

جزئیات مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی در جماران

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی قرارست روز جمعه، در حسینیه جماران برگزار شود.
کد خبر : 153880

حسن بانک رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان تهران، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا درباره برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که قرار است روز جمعه هشتم بهمن ماه در حسینیه شماره یک جماران برگزار شود اظهار داشت: در این مراسم که به منظور بزرگداشت شخصیت و جایگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از سوی سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه برگزار می شود از شخصیت های سیاسی و دولتی دعوت به عمل آمده است. همچنین خانواده بزرگوار آیت الله هاشمی رفسنجانی و اعضای محترم بیت امام(ره) نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.


وی در ادامه افزود: از جوانان احزاب دیگر نظیر اتحاد ملت ایران اسلامی ، کارگزاران سازندگی، حزب کار و ندای ایرانیان نیز جهت حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است. این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز می شود و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمود رستگاری، مشاور فرهنگی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه می یابد. از دیگر بخش های این مراسم می توان به قرائت بیانیه از سوی سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه اشاره کرد.


رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه در انتها از عموم جوانان، دانشجویان و همچنین دوست‌داران راه و منش آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت کرد تا به منظور قدردانی از مجاهدت ها و مبارزات60 ساله ایشان در راه رفاه و پیشرفت کشور، در این مراسم حضوری پررنگ بهم رسانند.


این مراسم قرارست روز جمعه، هشتم بهمن ماه از ساعت 9:30 تا 11:30 صبح در حسینیه شماره یک جماران با حضور اعضای شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شخصیت های مختلف سیاسی برگزار شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته