دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1393 - 10:00
هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان

دختران والیبال دانشگاه آزاد یک گام تا قهرمانی

هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان در حالی پیگیری خواهد شد که تیم دانشگاه آزاد در صورت کسب تنها دو امتیاز در دیدار مقابل هیات والیبال فارس می‌تواند عنوان قهرمانی خود را مسجل کند.
کد خبر : 1538

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان،‌جام مرحوم حسین معدنی، روز پنج‌شنبه و جمعه این هفته (‌16 و 17 بهمن)‌ با برگزاری سه دیدار آغاز خواهد شد.


در چارچوب این هفته از رقابت‌ها تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی که با 22 امتیازی که از 8 بازی قبلی خود کسب کرده است در صدر جدول قرار دارد، در شیراز مهمان تیم هیات والیبال فارس خواهد بود.


شاگردان مریم هاشمی در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر ، می‌توانند در صورت کسب تنها 2 امتیاز از دیدار با هیات فارس قهرمانی خود در این دوره از مسابقات را مسجل کنند.


در دیگر دیدار این هفته تیم ذوب آهن اصفهان پذیرای گاز تهران خواهد بود. این دیدار را می‌توان حساس‌ترین دیدار این هفته نامید، زیرا هر دو تیم 17 امتیازی هستند و تیم برنده می‌تواند امید بیشتری برای کسب عنوان نایب قهرمانی داشته باشد.


تیم گاز تهران در دیدار دور رقت این دو تیم موفق شده یود به برتری 3 بر یک دست پیدا کند.


در دیگر دیدار این هفته هم تیم میزان خراسان باید رودرروی شهرداری ارومیه به میدان برود. شاگردان شعبانیان در تیم میزان خراسان در صورت برتری مقابل میهمان خود باز هم نمی‌توانند جایگاهی بهتر از چهارمی کسب کنند.


**برنامه کامل هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان


پنج شنبه (16 بهمن)


ذوب‌ آهن اصفهان - گاز تهران (سالن ملت اصفهان)


هیات والیبال فارس - دانشگاه آزاد (سالن شهید دستغیب شیراز)


جمعه (17 بهمن)


میزان خراسان - شهرداری ارومیه ( سالن مهران مشهد)


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته