دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درگفت‌وگو با آنا؛

خدادادعزیزی: محروم شدن «زرگر» برای ما امتیاز نمی‌شود/ خلعتبری نباید به خاطر یک گل جان مادرش را قسم می‌خورد/ خودم قلیان می‌کشم اما ندیده‌ام فوتبالیستی حشیش بکشد

سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: قلیان کشیدن خیلی از فوتبالیست‌ها را دیده‌ام، اما ندیدم فوتبالیستی حشیش در قلیان خود بریزد.
کد خبر : 153726

خداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در واکنش به این موضوع که مدیرعامل باشگاه سایپا اعلام کرده اشتباه داور مسابقه تیمش با سیاه‌جامگان به مجموعه سایپا ارتباطی ندارد، گفت: «من اصلا راجع به باشگاه سایپا صحبت نکردم. آقای فرکی مربی خوبی برای من بوده، سجادی کمک فرکی با من بازی می کرد، فرشاد فلاحت‌زاده هم که مربی این تیم است جزو بازیکنان با اخلاق فوتبال ما است.»


او ادامه داد: «دلیلی ندارد من اشتباهات داور مسابقه را به گردن تیم سایپا بیندازم. مجموعه سایپا جزو معدود مجموعه‌هایی است که برای من قابل احترام است. من این برد را به رغم اینکه تیم داوری عامل آن شد به سایپایی‌ها تبریک می‌گویم.»


سرمربی سیاه جامگان خاطرنشان کرد: «در این میان مدیران باشگاه سیاه‌جامگان مصاحبه کردند و اعلام کردند که خلعتبری نباید جان مادرش را قسم می خورد و می‌گفت نوپ به دستش نخورده است. من هم موافقم که خلعتبری نباید به خاطر 3 امتیاز چنین حرفی را می زد. فیلم بازی مشخص است و وقتی که مهاجم تیم سایپا می‌گوید توپ به دست او نخورده یعنی دیگران کور هستند و فقط او درست می‌گوید. بعید می‌دانم این همه آدم برخورد واضح توپ به دست خلعتبری را ندیده باشند.»


وی در مورد محرومیت زرگر از سوی دپارتمان داوری گفت: «آخر این محرومیت چه مشکلی را حل می‌کند؟ اگر امتیاز ما را برمی‌گرداند که خوب باز هم او را محروم کنید ولی وقتی دردی از تیم سیاه‌جامگان دوا نمی‌شود چه فایده‌ای دارد که زرگر محروم شود. متاسفانه آقایان نمی‌فهمند که ما در پایین جدول هستیم و احتمال سقوط‌مان زیاد است. الان هم با این اشتباه در منطقه سقوط قرار گرفتیم.»


عزیزی تاکید کرد: « در بازی هفته چهاردهم برابر ماشین‌سازی زرگر داور بازی ما بود . او در این بازی یک پنالتی محرز را برای ما نگرفت و در صحنه‌ای که بازیکن ماشین‌سازی با آرنج و به عمد به صورت بازیکن ما کوبید تنها یک کارت زرد به این بازیکن داد. ما آن بازی را یک بر صفر بردیم و اشتباهات فاحش زرگر باعث تغییر نتیجه نشد. همان زمان باید دپارتمان داوری این داور را محروم می‌کرد تا در بازی با سایپا این مصیبت برای تیم ما درست نمی‌شد. حالا زرگر محروم است اما تیم ما یک امتیاز با ارزش از دست داد که می‌تواند در آخر فصل مانع ماندن ما در لیگ برتر شود. امیدوارم آقایان درک کنند من چه می‌گویم.»


وی افزود: «من چند بازی قبل با پیکان به اشتباهات عجیب‌وغریب داور مسابقه اعتراض کردم و پس از آن دو جلسه محروم شدم. حرفم این بود که اشتباه داوری جزئی از بازی نیست. داور نباید اشتباه کند چون با اشتباه او من سرمربی برکنار می‌شوم. داوری که اشتباه تاثیرگذار دارد را بلافاصله جریمه کنید تا دقت خود را بالا ببرد و ما دچار دردسر نشویم.»


سرمربی سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: «من وقتی بعد از بازی با پیکان گفتم که به اشتباهات داوران مشکوکم، محروم شدم. اما من نظرم را اعلام کردم و پشیمان هم نیستم و هنوز هم این اعتقاد را دارم. در همین بازی با سایپا وقتی زرگر خطای هند می‌گیرد و خودش صحنه را دیده، چه دلیلی دارد که نظر کمک داور را بپرسد. مسلما زاویه دید کمک مناسب نبود که گفت پنالتی نیست. ولی من که دیدم. اعضای روی نیمکت سایپا که دیدند. تماشاچیان هم که دیدند. تماشاچیان هم متوجه شدند و متاسفانه با همه این شواهد داور صحنه‌ای که خودش دید را نقض کرد. اگر هم او به قسم جان‌ مادر خلعتبری رای خود را برگردانده که باید فاتحه این فوتبال را خواند چون بدون هیچ تعارفی تیم ما بدبخت کرده است.»


او در مورد اینکه قصد دارد به فیفا شکایت کند یا نه، تصریح کرد: «به فیفا شکایت کنم که چه بشود؟ ما الان به فیفا شکایت می‌کنیم و می‌گوییم داور بازی ما با سایپا اشتباه فاحشی کرده که باعث باخت‌مان شده است. فیفا خنده‌اش نمی‌گیرد؟ من می‌گویم کمیته انضباطی راهی به من نشان بدهد که امتیاز از دست رفته تیمم برگردد. در دین و شرع هم داریم که حق را باید به صاحبش برگرداند. لطفا با راه‌حلی که بلد هستند یک امتیاز بازی ما با سایپا را بدهند چون با این اتفاق ما بالای سایپا قرار می گیریم و روحیه تیم‌مان بهتر می‌شود.»


عزیزی درباره بازی روز شنبه تیمش در خانه فولادخوزستان گفت: «بازی خیلی سختی داریم. ما 12 فینال تا پایان فصل داریم که باید در آنها امتیازات خوبی جمع کنیم که مانع سقوط‌مان شود. فولاد تیم بسیار خوبی است و خط جلوی بسیار آماده‌ای دارد. ما باید بتوانیم قدرت این خط فولاد را مهار کنیم تا با امتیاز به مشهد برگردیم. فقط امیدوارم که اسیر اشتباه داوری نشویم.»


او در پایان درباره این ادعا که برخی فوتبالیست‌ها حشیش در قلیان می‌ریزند و مصرف می‌کنند،‌ تصریح کرد: «من چنین چیزی را ندیدم. قلیان کشیدن خیلی از فوتبالیست‌ها را دیدم. خودم هم قلیان می‌کشم. اما ندیدم کسی حشیش در قلیان خود بریزید. وقتی ندیدم، نمی‌توانم آن را تایید کنم. اگر دیده بودم فوتبالیستی حشیش در قلیان خود می‌ریزد، مطمئن باشید آن شخص را معرفی می‌کردم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته