دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برای حضور در ترکیب اوساسونا

نکونام امروز به اسپانیا می‌رود/ جواد مشکلش با قلعه‌نویی را حل کرد؟

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان امروز به کشور اسپانیا رهسپار می‌شود.
کد خبر : 1537

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، جواد نکونام که بعد حذف تیم‌ملی فوتبال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا همراه با سایر بازیکنان تیم به تهران آمد امروز (سه شنبه) عازم اسپانیا خواهد شد.


به گفته مدیر ورزشی تیم اوساسونا علت تاخیر نکونام رسیدگی به یک پرونده در تهران بوده و که این مشکل برطرف شد و هافبک اوساسونا اکنون می‌تواند به اسپانیا سفر کند.


البته قرار بود نکونام روز گذشته به پامپلونا سفر کند اما وی درگیر امور اداری پرونده مورد نظر بود و به همین دلیل کار پرواز به اسپانیا با یک روز تاخیر انجام شد.


با توجه به اظهارات مدیر ورزشی اوساسونا و صحبت از یک پرونده، احتمال می‌رود نکونام به دنبال حل مشکل با قلعه‌نویی بوده اما هنوز خبر موثقی در این رابطه منعکس نشده است.


قلعه‌نویی پیش از حضور نکونام در اوساسونا و زمانی که این بازیکن استقلال را ترک کرد به دلیل مصاحبه‌های جنجالی از وی به دادگاه شکایت کرده بود و این پرونده همچنان مفتوح است اما اکنون با توجه به رسیدگی احتمالی نکونام به این موضوع باید دید که آیا مشکل کاپیتان تیم ملی با قلعه‌نویی برطرف شده است یا اینکه دلخوری دو طرف همچنان ادامه دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته