دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 بهمن 1395 - 11:29
حسین نقاشی خبرداد:

اسفندماه؛ برگزاری کنگره حزب اتحاد ملت با رویکرد انتخاباتی

حسین نقاشی گفت: کنگره حزب اتحاد ملت رویکردی تشکیلاتی خواهد داشت و تلاش خواهد شد در آن حداکثر هماهنگی تشکیلاتی بین مناطق مختلف حزب صورت بگیرد.
کد خبر : 153671

حسین نقاشی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره مراحل طی شده و فعالیت‌های قانونی حزب اتحاد ملت اظهار داشت: مجوز اولیه فعالیت‌های حزب سال گذشته صادر شد و پیرو آن اولین کنگره حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در مردادماه سال گذشته برگزار شد. در این کنگره اساسنامه و مرامنامه به تصویب اعضای حاضر رسید و اعضای شورای مرکزی و دبیرکل حزب از سوی کنگره مشخص شدند. با توجه به صدور مجوز، فعالیت‌های قانونی حزب در تهران و سایر استان‌ها پیگیری شد تا اینکه در هفدهم آبان ماه امسال پروانه اتحاد ملت از سوی کمیسیون ماه 10 احزاب، صادر شد تا کلیه فرایندهای قانونی برای راه‌اندازی این حزب صورت پذیرد.


این عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی درخصوص ایجاد شعب حزب در مناطق مختلف اظهار کرد: شعب و دفاتر مختلف حزب اتحاد ملت در استان‌ها و شهرهای مختلف ایجاد شده است و فعالیت اعضای این حزب در حال انجام است اما آنچه که درباره فعالیت اعضای این حزب در شهرهای مختلف وجود دارد، این است کار راه‌اندازی دفاتر استانی تقریبا در همه استان‌های کشور به اتمام رسیده است و امیدواریم تا کنگره سال 96 این گستردگی به بالاترین سطح خود برسد.


عضو شورای مرکزی اتحاد ملت درباره نحوه عضوگیری و فعالیت این حزب افزود: عضوگیری و اعلام همکاری در این حزب همانند سایر احزاب از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی حزب و حضور در دفاتر آن انجام می‌گیرد و علاقه‌مندان به عضویت می‌توانند با مراجعه به این دو پایگاه به‌صورت مجازی یا حضوری درخواست خود را ارائه دهند.


وی در پایان با اشاره به برگزاری کنگره حزب اتحاد ملت در هفته اول اسفندماه اظهار داشت: این کنگره بیشتر رویکردی تشکیلاتی خواهد داشت و تلاش خواهد شد در آن حداکثر هماهنگی تشکیلاتی بین مناطق مختلف حزب صورت بگیرد. همچنین با توجه به نزدیکی دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها، یکی از مهمترین موضوعات اصلی مورد بررسی، انتخابات پیش‌رو و تحلیل شرایط فعلی کشور و چگونگی آمادگی حزب برای شرکت در این انتخابات خواهد بود. حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با توجه به ضرورت هماهنگی و همدلی میان اصلاح‌طلبان، سیاست‌گذار‌های انتخاباتی خود را در چارچوب شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان پیگیری کرده و توان و پتانسیل تشکیلاتی و سیاسی خود را در این چارچوب مصروف خواهد کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات کنگره
ارسال نظر
هلدینگ شایسته